בנושא
בכרם
חדשות
 
אני וראש הישיבה הקשה / הקבצן הגידם
בביכורים מאז י"ט כסליו ה´תשע"ה

אֲנִי וְרֹאשׁ הַיְשִׁיבָה הַקָּשֶׁה,
בְּחֲזָרַת הַשַּׁ"ץ שֶׁל מִנְחָה,
רוֹקְדִים.
מַשֶּׁהוּ נִפְתַּח, אוּלַי סֶדֶק
בְּפָנָיו
וְפַּרְצוּף נוּקְבַא שֶׁלּוֹ מִשְׁתַּחְרֵר
מְחֲבָלִים שֶׁל עִקְבֶתַא דִמְשִׁיחַא
הוּא מִסְתַּכֵּל עָלַי בְּהֶעָפַת מַבָּט
וְכֹל הָמָה אֱנוֹשׁ כִּי תִזְכְּרֶנּוּ נִזְעָק לוֹ לְרֶגַע
כְּמוֹ עֲוִית.
וְרוֹקְדִים.

אַחַר-כָּךְ אוֹמֵר הַדְבָר תּוֹרָה
חוֹצֵב מִלִּים נְכוֹנוֹת
כּוֹבֵשׁ אֱמֶת בִּתְּנוּפוֹת יַד
מַבָּטוֹ נִתְקַל בִּי לְרֶגַע
וְעֲוִית הַחִיּוּך שֶׁלּוֹ מְרַחֶפֶת
כְּמוֹ זִכָּרוֹן רָחוֹק
כְּמוֹ חֲלוֹם.
וְרוֹקְדִים.



הדדיות ישיבה ניכור עדינות

© כל הזכויות ליצירה שמורות להקבצן הגידם
חתום מנוי על היוצר       עשה /בטל מנוי
שלח לחבר   הדפס יצירה   שמור
הוסף לרשימת היצירות שאהבתי


שלח מסר ליוצר דרג יצירה הוספת תגובה
 
 
כ"ב כסליו ה´תשע"ה  
יכול לדמיין את הסיטואציה. מכיר את המורכבות הזו, במיוחד באישיות המדוברת, במוסיקה של השיר היא מאוד חזקה.

מרגיש לי כאילו יש כאן עודפים שמפריעים לניגוד הזה להיות. עבורי האמירה לא מספיק ברורה.

טוב זה בינתיים, זה לא מדויק, אבל עדיף לי מכלום.
כ"ג כסליו ה´תשע"ה  
התיאור של המרחק והניכור מכאיב ומצער, רגע ההתגלות מתואר באור מעומם, כאילו ממרחק הניכור.

ימים של קרבה וברכה
עז
כ"ג כסליו ה´תשע"ה  
'טוב זה בינתיים, זה לא מדויק, אבל עדיף לי מכלום.' - התכוונתי לתגובה הקודמת כמובן..

אסביר יותר מה לא ברור לי - השימוש ב'נוקבא' וב'עקבתא דמשיחא' איך הוא מתקשר. והריקוד שלא כל כך הצלחתי להכניס.

מה שמצאתי גלוי ונוגע, החמצת האנושיות והגעגוע אליהם.

תודה!
כ"ו כסליו ה´תשע"ה  
פרצוף נוקבא שלו משתחרר. היטב אמרת
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד