בנושא
בכרם
חדשות
 
מסעי / אלעזר300
בביכורים מאז כ"ו סיון ה´תשע"ד

מִתְרוֹצֵץ בֵּין דַּפֵּי הַתִּקּוּן-קוֹרְאִים
מְחַפֵּשׂ בְּבֶהָלָה מִקְלָט מִן
הַקּוֹלוֹת הָרוֹדְפִים אַחֲרַי בְּלֹא גוּף:
מוֹת יוּמַת הָרֹצֵחַ.





© כל הזכויות ליצירה שמורות לאלעזר300
חתום מנוי על היוצר       עשה /בטל מנוי
שלח לחבר   הדפס יצירה   שמור
הוסף לרשימת היצירות שאהבתי


שלח מסר ליוצר דרג יצירה הוספת תגובה
 
 
כ"ז סיון ה´תשע"ד  
התוכן או היעדר החרוזים?

מקווה שהכל טוב
כ"ז סיון ה´תשע"ד  
בהחלט התוכן: אני כן כותב בלי חרוזים לפעמים.
וגם הוא, לא כדאי שתיוחס לו משמעות מבהילה מדי. באופן כללי אני בסדר, תודה לה'.
תודה לך על התגובה ועל הדאגה, כל טוב ובהצלחה!
כ"ט סיון ה´תשע"ד  
אני מרגישה שאפשר להרחיב. תודה!
א´ תמוז ה´תשע"ד  
לא יודע איך אחרים הבינו, בעיניי הוא קצר אבל קולע בזעקה שלו. ודווקא הקוצר עוזר לו, משחרר את הצעקה.

הנה איך שאני הבנתי: מסעי- בפרשת מסעי נמצאת הפרשייה של עיר מקלט. המסעות והנדודים הם הבריחה מהקולות שטוענים שהאדם רוצח, שאין לו זכות ומקום. והוא מחפש את המקלט. זה מתרחש דווקא בדפי התיקון קוראים, כמו שהקולות הם בלי גוף, הם מאבק פנימי בתוך האדם. האם יש לו מקום או לא.
א´ תמוז ה´תשע"ד  
שהכניס אותי באחת אל תוך הבהלה וההתרוצצות וכל הקשור בתחושת הנרדפות הבוערת.
מישהו אחר היה מספר את זה בשורות ארוכות ורבות מלל, אבל פה בצמצום מעולה הכותב מכניס את הקורא לאווירת הנרדף על נפשו.
אבל - האם המילה האחרונה לא הייתה צריכה להיות "הרוצח"?
ז´ תמוז ה´תשע"ד  
את מתכוונת שחסרה האות ו"ו? כך זה מופיע בפרשה.

אלעזר, הקולות הללו רודפים רק אחרי מי שרצח בכלי שמסוגל להרוג, ויצא ממילא מכלל הנסים לעיר המקלט.

תקון קוראים בהקשר הזה גאוני בעיני. גם המנוסה מהקוראים, וגם הצורך בתקון הקורא-הכותב-הנס.
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד