בנושא
בכרם
חדשות
 
המלך / אביצר
בביכורים מאז י´ אדר ה´תשע"ג

כֵּן, אֲנִי שׁוֹלֵט
בַּמַצָּב, בֶּטַח, אֲנִי
מֶלֶך הָעוֹלָם, אֲנִי
לֹא שִׁכּוֹר בִּכְלָל, אֲנִי
עוֹשֶׂה רַק מָה
שֶׁאֲנִי רוֹצֶה, בֶּאֱמֶת, זֶה
לֹא צְחוֹק,
בִּכְלָל, אֶצְלִי,
כָּל אֶחָד חַיָּב
לַעֲשׂוֹת מָה שֶׁהוּא
רוֹצֶה, זֶה הַחוֹק.
 
(מוּזָר, לָמָּה יֶשׁ
הֶנְג-אוֹבֶר בַּלַּיְלָה,
לָמָּה מְנַקֵּר
זִכָּרוֹן רָחוֹק
שֶׁל אַחַת שֶׁאָהָבְתִּי,
וְשָׁתִיתִי
וְשָׁכָחְתִּי, הִיא
כְּבָר לֹא יְכוֹלָה
לָבוֹא יוֹתֵר, זֶה
הַחוֹק) 

טוֹב,
נוּ, לֹא
נוֹרָא, אֲנִי אֶמְצָא
אַחַת יוֹתר טוֹבָה,
אוֹ שְׁתַּיִם, שָׁלֹש, אוֹ
יוֹתֵר, הֲרֵי
אֲנִי שׁוֹלֵט בְּכֹל
הַמְדִינוֹת, אֲנִי יָכוֹל
לִפְרוֹשׂ רֶשֶׁת, בִּלְחִיצַת
כַּפְתוֹר אֲנִי מַגִּיעַ לְכֹל
אַחַת, אִם לֹא הַלַּיְלָה
אָז מָחָר תִּהְיֶה
אַחַת
אַחֶרֶת
 
(עוֹד דָבָר
מוּזָר, יֵשׁ דְבָרִים
מְכוֹנְנִים,
הַנָּחוֹת יְסוֹד
בְּרוּרוֹת, כְּמוֹ לְמָשָל
אַחַת וְעוֹד
אַחַת הֵן
שְׁתַּיִם, אֲבָל בִּפְנִים
הֵן מִתְפּוֹגְגוֹת
אַחַת אַחֲרֵי
הָאַחֶרֶת, אֶל
הַאַיִן, בְּלִי פָּנִים)
 
טוֹב, נוּ, מָה 'כְפָּת
לִי, הַכֹּל מִמֵילָא
מִתְפּוֹרֵר לִי,
מִמֵילָא שׁוּם דָּבָר
כְּבָר
לֹא שֹׁוֶה לִי,
כְּלום כְּבָר לֹא מַשְׁאִיר
חוֹתָם, אָז לְפָחוֹת נַטְבִּיעַ
יְגוֹנִי בַּיָּיִן,
נִשְׂתַּכֵּר, אָכֹל
וְשָׁתֹה כִּי מָחָר
כְּבָר מֵת
 
(כְּבָר לֹא מוּזָר לוֹ
בִּכְלָל שֶׁהַכֹּל
כֹּל כָּך מַפְחִיד,
תָּלוּי עַל
כְּלוּם כֹּל כָּך חַד,
שֶׁאַף אֶחָד
לֹא יָכוֹל
לַעֲבוֹר אֶת
הַחוֹמוֹת, לָבוֹא אֶל
חֲצַר הַבְּדִידוּת
הַפְּנִימִית, לִרְאוֹת
אֶת הַכִּסֵּא
הָרֵיק שֶׁלּוֹ,
כְּשֶׁכֹּל אַחֵר אַחַת
דָּתוֹ,
 
כְּשֶׁהָאַחֵר מֵת
גַם הַאֶחָד
אֵינוֹ)
 
---
 
מוּזָר, מֵאֵיפֹה זֶה
נֶעֱלָם, יֵשׁ
עוֹד הִזְדַּמְנוּת
אַחַת,
אֲנִי יָכוֹל
לָשֵׂאת אוֹתָה, הִיא
אַחַת
אַחֶרֶת,
אֶפְשָר לָשֵׂאת
אֶלֶיהָ עַיִן,
לָשֵׂאת חֵן,
מוּתָּר לִי לַעֲבוֹר עַל
הַחוֹק, בְּכֹל זֹאת, אֲנִי
הֲרֵי הַמֶּלֶך, רִבּוֹנוֹ
שֶׁל עוֹלָם, אֲנִי
יָכוֹל לְהוֹשִׁיט,
יָכוֹל עוֹד
לֶאֱהוֹב,
בְּכֹל זֹאת
יֵשׁ
 
(יוֹתֵר כְּבָר
כְּלוּם
לֹא מוּזָר
בְּעֵינָי)



אחר אחשורוש אני מגילת אסתר פוסטמודרניזם פורנוגרפיה שכרות

© כל הזכויות ליצירה שמורות לאביצר
חתום מנוי על היוצר       עשה /בטל מנוי
שלח לחבר   הדפס יצירה   שמור
הוסף לרשימת היצירות שאהבתי


שלח מסר ליוצר דרג יצירה הוספת תגובה
 
 
י"א אדר ה´תשע"ג  
הכתיבה טובה. אני בעיקר אוהבת שזה סלף - רפינציאלי (הלוואי שככה באמת אומרים את זה), כלומר כתוב-על-עצמו, כתוב בצורה שהוא מדבר עליה. השיר נראה שיכור בעצמו, ויפה שהצלחת לתת את התמונה הזו.

רוב התגיות (ככולן, הייתי מעזה לומר) מיותרות. השיר כתוב טוב, ברור לנו על מה הוא מדבר, אתה לא צריך לתת רשימת ראשי פרקים.

בחרת נושא טעון, שעצם הכתיבה עליו טעונה. אולי יהיו כאלה שלא יסכימו איתי, אבל בעיני כתבת בצורה ראויה.
כואב.

חוסר המוצא, ההשתלחות העצמית.. כאב לי.

יהיה טוב, אני מאמינה.
י"א אדר ה´תשע"ג  
אני בדרך כלל לא אוהבת שורות קצרצרות, אבל הפסיחות כאן היו במקום בעיני. יפה.

אני חושבת שיש מה לצמצם בשיר הזה. הייתי מקצרת, וככה מקבלת יותר דיוק ויותר דקירה.

שוב, שיר טוב.
י"ב אדר ה´תשע"ג  
מעולה. בשיא האובייקטיביות.

(אז שנה הבאה שיר על אסתר?)
י"ג אדר ה´תשע"ג  
איזה יופי הרבה כובד , כתוב כאילו נובע מעיין מתוך הקושי . יש פו קטעים ממש טובים ביותר, ישנם טובים אבל פחות.מאוד נהנתי לקרוא, זה טוב שפרסמת את השיר בפורים כי זה כיף לקרוא את השיר הזה. למרות הקושי שממנו הוא נובע, אתה יודע הבדידות שם בחצר , הכיסה הריק. אבל מתוך קושי יוצא טוב אז הוא יצא . זה שיר אישי מעורבב בפורים. שיהיה לנו פורים שמח.
ט"ו אדר ה´תשע"ג  
רחו"ש - בתגיות אני משתמש בדרך כלל למטרתן המקורית - לצרכי חיפוש. אני מסכים איתך שיש מה לעשות דיאטה לשיר הזה, אבל אין לי לב לזה. אולי אחר כך. בענין השורות הקצרות, האמת היא שאני חדש בזה בעצמי, אני לא יודע מה אני עושה. שמח שאהבת.
אמי - אולי. אולי על מרדכי. או על זתר.
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד