|
רק חברים בכיפה יכולים לכתוב תגובה
|
|
|
|
ו´ כסליו ה´תש"ע  | |
|
 |
ו´ כסליו ה´תש"ע  | |
|
 |
ו´ כסליו ה´תש"ע  | |
אני רואה פה הרבה בלאגן. בערך כמו התיק של אחי אם נשפוך את תכולתו על הריצפה. יש כוונה מאחורי הדברים?
עֹז
|
 |
ז´ כסליו ה´תש"ע  | |
של נער דתי.
האם זה אומר שהיית צריך לקבץ את כולם יחדיו ולצלם את זה?
מה זה אמור להגיד לי? כי אפילו מחשבה קטנה על זהותי הדתית לא עולה לי לראש בעקבות התמונה... |
 |
ז´ כסליו ה´תש"ע  | |
הוא צילם סמלים חיצוניים של דת- ציצית, תפילין, שורש, ברכון, אבל הם מי שיש לו את כל אלה הוא בהכרח דתי? "רחמנא ליבא בעי" ולא את הדברים החיצוניים. |
 |
ז´ כסליו ה´תש"ע  | |
(לי) קשה להבחין בפרטים. |
 |
ח´ כסליו ה´תש"ע  | |
גם אני חשבתי כך בדיוק. מן ניסיון, לתהות על ההגדרה דתי, מה זה דתי? מה מאפייניה? גבולותיה? ראיתי פה מעט ביקורת שאני מזדהה איתה. |
 |
כ"ו שבט ה´תשע"א  | |
אני חושבת שלקחתם קצת עמוק את העיניין. ומהנקודת מבט שלי זה פשוט "חפצים" שמאפינים נער/בחור דתי לאומי. (מדריך, ציצית, ברכון, שורש, צמיד כתום...הבנתם? זה רק לעניות דעתי.... ערב נעים... |
 |
כ"ו שבט ה´תשע"א  | |
חוף מבטחים, אני חושב שחבל שאת לא מנסה לראות פה את הרעיון העמוק, חוץ מכך תסכימי איתי שמה שמגדיר נער כדתי, הוא לא הגורמים החיצוניים הללו, וזו בדיוק כוונת המשורר(הצלם) לדעתי ומהכירות איתו.
אני לא מבין מה כל כך הפריע לך בהבנה הזאת, פשוט קצת קשה לי עם זה שלקחת קשה את העניין של העומק, מה, אסור לתמונה להעביר מסר עמוק?
ד"א דוד נתיבותי מאוד מצדך... |
 |