בנושא
בכרם
חדשות
 
תפילה / ע_ה.
בביכורים מאז כ"ב אייר ה´תשס"ח

כשגופי יעמוד כמלאך א-להים, נפשי ת(ע)וקד כקרבן התמיד.
נכנע ומכניע יצרי כנכנע לפני גיבור

רוצה להשתעבד, רוצה להיות עבד חופשי
עבדי הזמן - עבדים הם, לא אני.
מעשה את רצוני מעשה את רעיונותי הנשגבים
עשה רצונך כרצונו כדי שיעשה רצונו כרצונך.

ציורים מופשטים אז עולים אל ליבי
אך לא די לי בזאת הן מול מלך אנוכי,
כעולת ראיה נפשי קרבה אל אותו "העניין האלוהי"
או אולי קרבה על גבי המזבח כתמיד של בוקר, כאימורים של ערב

חסדי ראשונים אזכיר ב(ת)חילה, אוהבנו בזכות, אוהבנו בחסד
מלך עליון, המתעסק בצרכי פשוטים
גיבור ואדיר, המחיה מתים לתחיית עולמים
קדוש ונשגב - קדשנו כמותך, והייתם קדושים.
מלאנו בדעת שנרגיש בחסרונך אצלנו, שנשוב אליך ותשיבנו
ותשוב אלינו, שתקבל סליחתנו כאב וכמלך, מכל מצב- חנון המרבה לסלוח.

נפשי רוטטת מגודל המעמד, מזכות העיצה, היא עברה תהפוכות, תהליך,
ברגע קטן. ויש כאלו שממלמלים אותו סתם, רחמא ליצלן. רחמנא שזיב.

                                            "ויהיו נא אמרינו לרצון לפני אדון כל."

תפילה

© כל הזכויות ליצירה שמורות לע_ה.
חתום מנוי על היוצר       עשה /בטל מנוי
שלח לחבר   הדפס יצירה   שמור
הוסף לרשימת היצירות שאהבתי


שלח מסר ליוצר דרג יצירה הוספת תגובה
 
 
כ"ב אייר ה´תשס"ח  
ללא נושא / אורח/ת בביכורים
זה יפיפה!!!
מרגש!
כ"ב אייר ה´תשס"ח  
איזה יופי.
כ"כ מקרב!

תודה!
שנזכה!
כ"ב אייר ה´תשס"ח  
וואו / אורח/ת בביכורים
זה מדהים! כל שורה פה פגז!
סוגייות שלמות שחרצת את תשובתן בשרבוב עט...
אשריך!
כ"ב אייר ה´תשס"ח  
אולי ילמדנו רבינו / אורח/ת בביכורים
ונדע גם אנחנו פשוטי העם את הסוגיות הנסתרות פה...
כ"ג אייר ה´תשס"ח  
הרבה יותר מסתם שיר. זוהי יצירה סוערת, חיה. היא מתארת תהליך, ומשתתפת בו ומשתפת את הקורא... גנוזים בה אוצרות מ4 קצוות ממש: פה חריזה, שם שנינה, כאן תחכום או מסר עמוק שמשאיר אותי בהלם לכמה רגעים.

נראה לי שהכנות והאמיתיות בהם השיר מוגש, הם אלה שעושים את ההבדל. יש הרבה אמון בשיר הזה!

אחד העמוקים. הסביר לי הרבה דברים..

יישר כח! עשה לי את הלילה
כ"ג אייר ה´תשס"ח  
ואז זה היה אפילו יותר טוב.
כ"ג אייר ה´תשס"ח  
א:תודה לכולם על התגובות הן ממש חיממו את ליבי
ב:סיווגתי כ"תפילה"(ניצן,מקווה שתהני עכשיו יותר...)
ג:אני לא אעשה את מה שלא יעשה ולא אסביר
את היצירה מעיניי הכותב(שאז אתה מאבד את היופי שביכולת להסתכל על יצירה מכיוונים שונים...) אבל כן אזכיר חלק מהסוגיות שנזכרות בקטע:
1)למה עומדים בתפילת 18
2)חסידים היו שוהים שעה אחת לפני התפילה, למה?
3)התבוננות בתפילה ככניעה מול ד'
4)הכוונת הרצון לרצונו של הקב"ה בתפילה
5)תפילות כנגד קורבנות או כנגד אבות?
5)תפילה מצד הבורא או הנברא?
6)האם התפילה היא רק מושגים רוחניים גבוהים או שמותר להפוך אותם לתיאור מוחשי?
7)הסתכלותו של ריה"ל על התפילה
ג: הערה טכנית-"נכנע בשורה השניה כמובן של הכנעה וענוה.

יום נפלא!!
כ"ג אייר ה´תשס"ח  
יישר כח! אשרינו שזכינו לאחד כמוך פה באתר. באמת אין לי מילים... תודה!
כ"ד אדר ה´תשס"ט  
יפה מאוד.
אם הייתי יודע
כבר בהתחלה
מול מי אני עומד
הייתי מתייחס
אחרת.

ואף על פי כן-

אני מבסוט עליך,
סך
הכל.
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד