התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
א´ כסליו ה´תשע"א
וואי, מחול / בתגובה לסתיו
כמה זמן שלא קראתי אותך, וכ"כ טוב לקרוא אותך שוב ביום אפרפר שכזה.
כ"ו אייר ה´תשס"ח
ממש יפהפה.
נוגע בפנים, אבל בלי מניפולציות. שקט בעצב שלו, משלים עם הכאב.
אהבתי במיוחד את הקציצה, בפשטות הביתית שלה (זה לא סתם המבורגר או כנפיים, קציצות זה גם בית).

רק הציקה לי מאוד ו' החיבור לפני "קלית". זורם כל כך נכון יותר פשוט כך "קלית לי קפה שחור".
י´ אייר ה´תשס"ח
ידעתי שאם אני אקח לי כמה ימים ואחזור שוב, אני אוכל להגיב יותר טוב.
מסכימה עם החברים שכדאי להוריד את המילה "בולמיה" מהכותרת. היא מאוד מנחה.
בכל מקרה, השיר צובט דווקא בגלל האהבה שהדובר מקרין אליה. וצובט דווקא מהצד שלה, לא שלו (וסלח לי שנכנסתי דווקא לנעליה... ולא, אני לא בולמית, למרות שאני רזה ).
היא כאילו ביחד, היא לא לבד, יש איתה מישהו שכל כך רוצה את טובתה, ולא עוזב אותה עד שהיא לא מבקשת במפורש.
ובכל זאת היא לבד, כי כשהיא מבקשת - הוא הולך.
כ"ו ניסן ה´תשס"ח
כל הכבוד על הזכיה. סוף סוף תחרות שבה השופטים מבינים משהו בתחום שפיטתם.
יופי יופי.
כ"ד ניסן ה´תשס"ח
תמונה ממש יפהפיה!
יופי של תפיסה ויופי של איכות טכנית (הו, התאורה...).
כ"ד ניסן ה´תשס"ח
אתה מקסים, דניאל.
אתה מקסים ורגיש ומוכשר.
שיר נהדר.
י"ג אדר א´ ה´תשס"ח
|אוף|



[לא אחד מהדברים שכיף לקרוא כשמדוכדכים מחברה ששוכבת בבי"ח, אבל אין מה לומר - זה מעולה.]
ג´ אדר א´ ה´תשס"ח
מצויין / בתגובה לשלגיה
לי האובר בכלל לא מפריע. חשיפה מדוייקת, בדיוק לפי האוביקטית המתוקה.
יפה מאוד!
ג´ אדר א´ ה´תשס"ח
יופי של יצירת פלסטיקה בראש אחר.
ממש משמח, ותוצאה בהחלט מוצלחת.
כ"ו טבת ה´תשס"ח
המממ / בתגובה לדור שלישי
קצת קשה לי להגיב על הצילום הזה, כי קשה לי לכוון במדוייק למה שלא אהבתי, אבל אני אשתדל (מי שלא עוסק בצילום אפילו כתחביב, מוזמן לדלג על התגובה. היא נורא טכנית ובוודאי תרגיז אתכם) :
התאורה הלבנה על המסך היא "בכיוון", כי ברק לבן בתוך משטח זכוכית הוא נדרש ומוסיף, אבל כאן זה לא נראה כמו ברק אלא כמו "אופס, גלש לי הרקע לתוך ההשתקפות". מעבר לזה, הרקע (התחתי) הואר גם כן, ובגלל שהוא לא חלק - רואים את כל החספוס שלו. לטעמי - לא נראה מקצועי. חוץ מזה, זה מדגיש את נפילת הצל של הפלאפון, ומכאן - את "חד הצדדיות" של התאורה. להבא נסה להוסיף רפלקטור ממול התאורה (במקרה הנוכחי: תוספת בריסטול לבן מימין).
וכמו שניקון ציין: עומק השדה הרדוד לא מתאים פה. באופן כללי בצילומי סטודיו נסה להימנע מעומק שדה רדוד, אלא אם יש לך סיבה מיוחדת. בצילומי מוצר זה נותן תחושה לא מקצועית.
ודבר אחרון: הקומפוזיציה. היא בסדר, אבל לי אישית הציקה ה"פוזה" של הפלאפון. הוא שכוב, וזה לא ממש משדר עוצמה או משהו כזה. לרוב נהוג להעמיד את האוביקט המצולם, בצילומי מוצר.

בהצלחה בנסיונות הבאים!
י"ז טבת ה´תשס"ח
איזה סיפור מוצלח ומקסימי! הכי אני אוהבת ילדים שקוראים להם תום, במיוחד אם הם דמויות בסיפורים.
את הכתיבה שלך אתה כבר יודע שאני נורא אוהבת, והנושא הזה נורא חמודי ונגמר בטוויסט מתוק.
איזה כיף לך שזה באמת קרה לך.
י´ טבת ה´תשס"ח
שיר יפהפה מאוד ונעים מאוד. ודווקא כן אלגנטי, לטעמי. (אבל אלגנטי-חמים.)
ההצעה של איציק לסיום אפילו יותר יפה, בעיני, היא מיוחדת, אבל... זה פשוט לא זה. זה לא מה שאמרת, זה דבר אחר. השיר שלך האו השיר שלך, בדיוק כמו שהוא עכשיו. והוא מקסים.

אוהבת אותך.
י"א כסליו ה´תשס"ח
הצילום עצמו לא מדהים ברמות על (אבל באיכות טכנית טובה), אבל כהרגלך - הכותרת עושה אותו.
כ"ג חשון ה´תשס"ח
שאני מסכימה עם צבי.
התמונה מלאכותית מאוד, ומצד שני אין במלאכותיות הזו סיפור מעניין. היא נורא תיעודית, ואפילו הצבעים מתאימים לספר אזרחות.
:\
י"ח חשון ה´תשס"ח
העריכה על הפנים.
גם אני בהתחלה תמיד חשבתי שהתמונה ערוכה מספיק, ורק אחרי שהדגימו לי עריכה נורמלית - קלטתי כמה הגירסה שלי היתה לא-ערוכה בעליל. אבל זה בא עם הזמן...
הנה הגירסה שלי לתמונה שלך. בין השאר, חתכתי ליחס של 2:3, כי זה יחס שיותר נוח לעין של בנאדם.
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004842615729753318
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד