התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
כ"ב סיון ה´תשע"ד
אם בחרת להגיב, תגידי מה שאת מרגישה: תצעקי, תבעטי, תסתרי מכל כיוון.
אבל לא ככה.
כ"ז ניסן ה´תש"ע
גם אני חשבתי ככה פעם, עד שהעדפתי להאמין שאין כלום, שאין אף אחד שם למעלה - מאשר להאמין שיש מישהו שאחראי לזה.
תיאוריית הכאוס - העולם כאוטי מטורף אכזר וזה הכול. צריך למגן את עצמנו בכל השכבות שאפשר ולקוות לטוב. לקוות, לא להתפלל.
כ"ז טבת ה´תש"ע
ציידי מילים. מזכיר לי את התמונה על השטר שמורכבת מאותיות, ככה הציידים האלה מגדילים את הרזולוציה של כל סיטואציה עד שהם מגיעים לאותיות שמרכיבות אותה.
כ"ז תמוז ה´תשס"ט
ולגבי ניקוד:
יציבות עם פתח ודגש
דעתי - שווא באות ע (אחרת מאיפה הדגש באות ת?)
מעין בנסמך - פתח באות י.

ושאר הניקוד טוב.
כ"ז תמוז ה´תשס"ט
עבור ילדך. זה שיר נוגע מאוד. הקשר שלו לציור ממש לא הובן לי, והציור בפני עצמו טוב ומביע.
כ"ז תמוז ה´תשס"ט
לדעתי בלי שתי השורות הראשונות השיר יותר מעניין. הרי ברור שהמבנה "יותר מששמרה וכו'" שאול מנושא השבת, ועוד, שבכלל אין קשר בשיר הזה לשבת. לכן אם השיר היה מתחיל כבר בנושא הנגיעה, אזי האזכור הזה היה הופך לשירי יותר.
עזרה לי תגית ה"פרידה" להתמקם מבחינת הסיטואציה הקונקרטית שהתרחשה ולהעצים את תחושת הפספוס שבמצב של נגיעה ואח"כ פרידה. אכן, את הנגיעה כדאי לפיכך לשמור לזמנים הכי מיוחדים ולו כדי לא להישאר נבוכים ומבוישים אח"כ.
י"ז תמוז ה´תשס"ט
האסון ההומניטרי עצמו (ללא בחינה כללית של הגורמים המדיניים וכו') דומה מאוד לאסון של השואה.
לכן אני תמיד מתחבר יותר לשואה מאשר לחורבן, כי היא כ"כ קרובה אלינו.
באשר לחורבן, אני חושב שההדגשה של היום היא תמיד על הצד המדיני ולא ההומניטרי, דווקא בגלל הבסיס להשוואה לאסונות אחרים.
כשיר עצמו, יש בו ניחוח של פרוזה כמובן, יפה ומעורר אמפתיה.
י"ז תמוז ה´תשס"ט
קצת חיפשתי את ה"חסד" בתוך ה"דין" ולא מצאתי. אבל אין ספק שהיצירה מהפנטת. אפילו הצלחתי למצוא בעצמי מקום שמתגעגע במידה מסוימת, כמאמר התגית של היצירה.
י´ תמוז ה´תשס"ט
כיוון שכולם כתבו מחמאות, וזה באמת מגיע לך, אומר רק שההתעקשות לשים את השעון במלואו בכל סצנה, אולי לא במקום. הסצנות מעניינות מאוד, ולדעתי אילו היית שם את השעון במלואו נניח באחת או שתיים מהסצנות והיית מסתפק בשאר במעין "מבט חטוף" בחלק התחתון שלו או בקצה מחוג, זה היה נותן רמז קל אך נהדר לצופה.
עלה והצלח. זה מצוין.
ל´ סיון ה´תשס"ט
ורמזים ודקויות.
רק את המיטה הרחבה טרם הבנתי.
אבל השאר יפה, ביקורתי וחכם.

אכן, הייתי מוסיף פה ושם סימן פיסוק רק כדי לתת לעין לנוח, ולשוות מראה ותחושה פחות "רשימתיים".

אך שוב - יפה וחכם ונקרא ככתב סתרים שמי שמפצח אותו מכיל לפתע את כל השכבות - וזה נהדר.
א´ סיון ה´תשס"ט
לא שואה.
י"ג אייר ה´תשס"ט
מישהו מוכן להסביר?
י"ג אייר ה´תשס"ט
לפעמים יש שירים שאתה קורא ואתה יודע שצריך להלחין אותם, לפעמים צריך לעשות עליהם סרט.
אבל זה שיר שצריך לדמיין. המילים הן רק אבני דרך ותמרורים לדמיון, שידע לאן לזרום.
הדימוי של כביש מהיר סחף אותי ונתן לי להיכנס לראש (ההזוי משהו) של הכותב.
ולסיום: יש דבר מעורר השראה יותר מילד שנולד לך?
כ"ח טבת ה´תשס"ט
אז סימן שביכורים עדיין קרוב לליבנו.
אוף, שלמה הזה טוב. וגם חובב.
ה´ טבת ה´תשס"ט
אהבתי את המילים, גם את הביצוע. בוודאי יש בזה גם סוג של פרשנות, אבל היא מקובלת עלי לגמרי. במיוחד הנחירות, די פתטי...
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד