התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
ג´ תמוז ה´תש"פ
משלים יפים ומטבעות לשון יפות
משל הגמגום ולישת הלשון
משל קוצו של יוד
והשירה כל כך מחייה
מן העולם הבא העתיד לבוא
שאין בו רע והכל בשלום
בלי פחד מ - זר רע
הכל אחד
תודה
ל´ סיון ה´תש"פ
חמוד
תחרות כלבים
כמה יפה לשיר את שירת הנשמות
המסתובבות סביבך
כ"ה סיון ה´תש"פ
יש בכי שהוא יפה ומתוק
הנשמה מופיעה בטהרתה
כ"ה סיון ה´תש"פ
ותפעם הרוח - רוח הקודש
שיר גבוה נאדר בקודש
ומתוך נשמתי אני שומע אותה השירה
ח´ סיון ה´תש"פ
יש הרבה וכל כך הרבה שאני מפחד להאמין יותר חזק פן אתאמץ כל כך ולא אמצא, מפחד להתאהב כדי לא להתאכזב. שמא לא יתגלה לי האל.
השיר מבטא את הפחד וההסתתרות מהאמונה יפה יפה.
בת קול מתהלכת בגן ושואלת איכה. והאדם מתחבא כי חושש ערום הוא. ובת קול שואלת מי אמר לך. למה אתה חושב ככה.
ד´ סיון ה´תש"פ
ללא נושא / בתגובה לעד מתי
נוגע ומבטא את הריק
ד´ סיון ה´תש"פ
ללא נושא / בתגובה לעצרת
זיהתי בשיר ההחמצה של עורפה, ההחמצה שהיתה עלולה להיות לבועז, ושילוב עמוק להחמצת ימינו כי אנו לא מעיזים, שוכבים עצלים במציאות הקיימת ומפספסים
מדהים
כ"ג אייר ה´תש"פ
שירתך כשירת האחרונים הראשונים תוכה רצוף מליצה סוגת שושנים. אם כוונתך לרצותני במנחות ולא בזבחים - למה לי רוב זבחכם. וכי תזבחו זבח תודה לרצונכם תזבחוהו. ובגדר החסיד ר' אברהם בן הרמב"ם מחלק בין צדיק - עושה צדק - מה שצריך לחסיד - העושה מחסד לבו.
מעולם תמהתי מדוע התפילה - עבודת הלב כל כך קשה לכולנו, לשמוח בחיים לגעת בהם ולברך. ובשיר ניסתי לבטא את התשובה - שאנו רגילים תמיד להיות ולעשות, ותפילה זה איזה חידלון - לא חבל על הזמן. לא יותר משעה - שמים סטופר לחיים עצמם ולרצון ולתשוקה שהם יסוד החיים. מדוע שאנו מדברים עם בן זוג חבר או משפחה, אנחנו לא מרגישים כל כך צורך להגביל את עצמנו בזמן.
ענו לה' בתודה - ההודאה והחוויה דורשים ענווה להפסיק את העשייה של האני להרגשה לתודה לזמרה.
י"ט אייר ה´תש"פ
שירה מיוחדת במינה ונדירה
קראתי אותה שוב ושוב ומפעם לפעם אני יותר נהנה
י"ט אייר ה´תש"פ
המשל ומליצה אשר בשיר ברמה ממש גבוהה
ולא רק הדקדוק הרעיון ממש מיוחד וראוי להשמע
ביטאתי רעיון דומה של חסרון לב בתפילה בשיר הפרעת תפילה
חושב שכדאי יותר להתמקד ולשפוך תיאור ומליצות בתורף הרעיון של השיר - דקדק ולא קרא, משום שמי שקורא את השיר מקבל רושם מחיצוניותו ולא נכנס לכל פינה ולכן כדאי להאריך בניגון כשמבטאים את עיקר הרעיון - דקדק ולא קרא.
י"ט אייר ה´תש"פ
י"ט אייר ה´תש"פ
מקיף בתיאור יפה ועמוק את חיי המערה ודמותו
ומבטא את זוית חייו הנעלמת ממבטו של רשב"י
תיאורי חוויית קודש - אין יפים מהם
חושב שיש מקום להוסיף ולבטאות את תיאור השינוי בין רגש הקנאה לרגש הזכות והאהבה ביציאה מהמערה

 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד