התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
ג´ אדר ה´תשע"ז
את הסרייה (:

[וגם את העובדה שדווקא ה'קטן' זכה להמלצה (:].
ג´ שבט ה´תשע"ז
תודה על זה.

מספרת הסיפורים - השיר מדבר על מאפיינים של שיר ושל יצירה, ביחס שבין ה'תוכן' ל'צורה'. וזו הרי ארספואטיקה.
ג´ אלול ה´תשע"ו
תות / בתגובה לתובנה
תודה רבה.
תוכל לגלות לי מה כפל המשמעות?... (כי לא כיוונתי לזה..)
ט"ו אב ה´תשע"ו
אם התכוונת לכך, אבל בעיניי דווקא מתוך השוואה לשתיים האחרונות, יש משהו בארוחה הראשונה שיש בה את הכי הרבה עוצמה - דווקא מתוך הפשטות והיומיומיות שלה..

תודה.
ט"ו אב ה´תשע"ו
מעניין, בדיוק כתבתי גם קטע שמתחיל במילים הללו (של הכותרת), ועוסק באיבוד הקשר..
ה´ תמוז ה´תשע"ו
כנראה שכל אחד רואה מהרהורי לבו...
רתיחת הדמים - לגמרי זה.

בכיף. (:
ג´ תמוז ה´תשע"ו
שוב ב'דוס האחרון', ושוב שמתי לב שאכן הביטוי ('הדם התוסס') מופיע שם, מה שלא שמתי לב בפעם הראשונה.

מה שכן, את עושה שימוש שונה בו: אלחנן משתמש בו ביחס לקב"ה, ואצלך זה בתחום הרווקות (אם הבנתי נכון).
מכל מקום, הביטוי הזה מתאר במדויק (להפליא) את המציאות הזאת. שכוייח. (-:
כ"ג סיון ה´תשע"ו
חייב להוסיף ששכחתי לגמרי מהשיר הזה של אלחנן, אבל גם אני חשבתי עליו במהלך הקריאה - באופן מודע בגלל 'הדם התוסס', שהזכיר לי את

"חמישה דמים נראים באיש
נדים בו בכל לילה" (בתוך 'האש הרגילה').
י"ח סיון ה´תשע"ו
כ"ו אייר ה´תשע"ו
תודה על זה.
י"ט אייר ה´תשע"ו
ומאוד רלוונטי..
י"ט אייר ה´תשע"ו
תודה.
לגבי ה'בן ברית' - זה קצת קשור למה שכתבתי לאפרת. הרגשתי שחסר לי דימוי, והוא קפץ לי. התכוונתי שבעיקר במקום בו אדם מרגיש חוסר ביטחון ('שאינו בן ברית'), שהוא לא מרגיש בו 'בבית'.. אני מבין שלדעתך זה לא מוסיף?..
י"ד אייר ה´תשע"ו
לא / בתגובה ל[הרמת הראש]
אבל אהבתי (:
מאיזה סיפור זה?
י"ב אייר ה´תשע"ו
אין כאן כ"כ הרבה דימויים, לכן חשבתי שזה יהיה יותר שייך לקטע. אבל מהתגובה שלך אני מבין שזה כן שיר..
[ואני חשבתי שזה קטע. קטע. (-;]
(עכשיו הסתכלתי בקטעים אחרים, ואני מבין שזה באמת פחות שייך לקטע).

איך היית מגדירה את ההבדל? באורך השורות?
ג´ ניסן ה´תשע"ו
ומדויק ביותר.
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד