התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
ט"ז חשון ה´תש"פ
זה פשוט גדל'ס

נראלי פעם ראשונה שבאמת הבנתי מה כל כך שיכנע אותם להישאר.
התיאור החזק כל כך בבית השני של עבדי המלך השומרים בחוץ חי ומשכנע. (זרקת אותי לשמירות בלילות חורף בכל מיני עמדות מונפצות , והסגרייה שמנסה לייצר קצת חום)
שברור למה הדיבור שלו קונה אותם.

מדהים מדהים
ט"ו חשון ה´תש"פ
(אני נורא מופתע שעדיין לא הגבתי על השיר הזה)

פלא גדול
בניית התיאור עשויה נהדר
כל שורה מובילה אל השורה הבאה
המשחק עם המקורות נהדר וממש מחבר את המשנה אל הפסוקים ושוב אל הקורא, ממש נפלא.
ט"ו חשון ה´תש"פ
ללא נושא / בתגובה לריק
פתאום אני קורא את השיר, וממש קורא אותו מחדש לגמרי.
כלומר הבנה חדשה שהכתה על הסיטואציה שהוא מתאר, הפכה אותו למדוייק וחד

(ובהחלט יש גם אנשים שאינם ראויים בעולם הזה)
י"ד חשון ה´תש"פ
איזה פלא של מקום
איזה פלא של אנשים שמסתובבים כאן.
תודה על התגובות שבאופן מאוד מפתיע נראה שכל אחת מהן נגעה באיזור אחר בשיר.

אחד הדברים המופלאים בלפרסם שיר ולקבל תגובות מקוראים, זה הקריאות השונות שפתאום מגלות לך דברים חדשים על השיר שכתבת .

הערה של כתם על העניין עם היום עבודה היא חידוש בשבילי, ואכן זה בהחלט נוכח בשיר. למרות שכלל לא כיוונתי לשם . (החוויה הזאת מאוד חזקה ויש לי רצון גדול להצליח לנסח גם אותה מתישהו)

מפרש, אני גם תמיד תוהה על הקטע הזה. ובעצמי התלבטתי מה בכלל ניסיתי לעשות עם זה, והנה באת ונתת פשר.

מילתא, הדיבור הזה של להתייחס לתיאור התפילה כתפילה בעצמה , מהרהר אותי בקטע טוב

תודה
י"ב חשון ה´תש"פ
יווו / בתגובה לקבע
אני מאוד אוהב את השיר הזה
איזה כיף שעוד מישהו כותב כאן על תפילה
י"א חשון ה´תש"פ
הדימוי שלי לחוויה של קריאת השיר הייתה קצת כמו לדפדף באלבום תמונות.
יש כאן כמה תיאורים יפיפיהם שמעבירים את התנועה של השיר בחן גדול
ח´ חשון ה´תש"פ
אהבתי מאוד, יש כאן יופי של הובלה של שיר שמצד אחד מצליח להיות חשוף ולגעת אך כומס בתוכו עוד סוד.

כפי שהעירה מפרש, בהחלט יש כאן מעבר עם משלבים שקצת פוגע בשיר . אנסה להסביר למה אני מתכוון.
לכתוב בשפה מקראית זה אתגר לא קטן, את מצליחה לעשות את זה דיי מוצלח, אבל יש מספר מקומות בהם זה לא , והחריקה חורקת.

עוד הערה , לי באופן אישי "וְהַהִתְאַווּת" הרגיש קצת לא קשור לכלום, והפריע לי בקריאה
האם הוא מקושר למה שקדם לו או לשורה הבאה?
(אולי להוריד את הוו או לשנות את הפסיחה)


"וְרָאָתָה הַהִתְהַווּת, אִם כִּי טוֹב"
לא כל כך הבנתי את המיקום של אם בשורה הזאת.

הנתהפך גם קצת היה מוזר לי, אבל אולי יש כאן עניין ספיציפי.

לבית המשיגענ'ס זה אחלה חריקה המשלב של שאר השיר (חריקות זה דבר נפלא)

בקיצור שיר נפלא, הייתי שמח לקרוא אותו קצת יותר מהודק (כמובן שזה רק אני)
ח´ חשון ה´תש"פ
שלצערי אני לא בקיא בכל המילים המסובכות שאמרו חברי למעלה
אומר בפשטות שאהבתי מאוד את התמונה הזאת, יש איזה קסם בהליכה של הבחורה לאורך הנחל
תודה
ח´ חשון ה´תש"פ
נפלא / בתגובה לערב
התיאור המפורט של כל מבנה עם האפיון המדויק לו
והסיום
כיף שאתה מופיע כאן מידי פעם
ח´ חשון ה´תש"פ
איזה שיר נפלא
הארמזים משמואל נפלאים ומכניסים לחוויה מגניבה בהחלט
נהנתי מאוד
ממש כיף שחזרת לפרסם כאן
ז´ חשון ה´תש"פ
כתם , מאור, מרים . שימחתם

(יש לי גם שירים ארוכים יותר)
ל´ תשרי ה´תש"פ
אהבתי את השיר
היה בו תיאור עדין ומסקרן
הבית האחרון בהחלט יפיפה

הערה טכנית קטנה: בבית הראשון "כשהשמש וכו'" לי קצת נתקע בקריאה. אפשר לוותר על "הכש" גם כאן וגם בשורה שלאחר מכן.
זה משחרר את הקריאה ונותן לה לזרום

ושוב ברוך הבא
מוזמן להיות חלק
ל´ תשרי ה´תש"פ
(ורק לומר / בתגובה לברית
שברוך הבא
מוזמן להיות שותף כאן, בפרסום וגם בתגובות
סך הכל נחמד כאן)
ל´ תשרי ה´תש"פ
והתיוג של הדמעות בסוף הוסיף הסתכלות חדשה
תודה
כ"ו תשרי ה´תש"פ
הרבה זמן לא שועשעתי ככה
תודה
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד