התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
כ"ה אב ה´תשע"ד
סוביבור הוא מחנה השמדה מהשואה בו נהרגו כ-250,000 יהודים וניצלו כ300 בתקופה של שנה וחצי בשנים 1942-43. היהודים שתפעלו את המחנה מרדו והצליחו לברוח וכך המחנה הושבת. בתגובה הנאצים שיטחו את המחנה וחרשו את האדמות (והושיבו בהן איכר אוקראיני) כדי למחוק ראיות להשמדה.
המחנה ממוקם בלב יער הרחק ממרכז פולין בגבול עם ביילרוס ואוקראינה ומשלחות ממעטות מאד לבקר אותו, ולכן מדריכי פולין קוראים לו 'המחנה הנשכח'.
ה´ תמוז ה´תשע"ד
סוחף / בתגובה לכאן
בסוף אתה שוכח שזה רק לבנת אספלט
י"ב סיון ה´תשע"ד
אני אמביוולנטי קצת בנוגע למסר של הבית השלישי, וההית הראשון חשוב בעיקר לתמונה ופחות לשיר, אבל הוא עדיין נוגע.
כ"ט אייר ה´תשע"ד
לעז / בתגובה לעת ניסור
צלעתי במובן של צלע, למרות שלא חשבתי על הקריצה לצליעה. הנה לך חירות הניתוח.
זה שיר ארוך יותר שאת רובו החסרתי, ניואנסים אישיים בעיקר. מניח שזאת היית הכוונה בחוסר בפרטים.
כ"ה אייר ה´תשע"ד
ואוו / בתגובה לבדיעבד
הבנתי את השיר כשאלוקים נכנס לסיפור. אתה כ"כ צודק.
ז´ אייר ה´תשע"ד
מקים לחיים את הטיסה בשמי הארץ.
כ"ד אדר ב´ ה´תשע"ד
. / בתגובה לאולי אהבת אמת
כ"כ נכון
י"ז אדר ב´ ה´תשע"ד
אהבתי מאד, משקל, חריזה, וגם עומק רב.
י"ד אדר ב´ ה´תשע"ד
עמוק אך קצר וקולע
ל´ אדר א´ ה´תשע"ד
מדויק, מלוטש, מלוכד, קולע. אני מרגיש בשירים העצובים שאני כותב לעצמי שאיש לא יראה אותם זולתי ואף שהם אלמוניים לחלוטין, בין אם זה התרפיה בכתיבה או בסיפוק במוצר המוגמר או כל דבר אחר, משב הרוח שאני הכותב מקבל באותו הרגע שאני צועד אחורה ורואה את התוצאה הוא פיצוי במשהו.
בד בבד אני מאמין באמונה שלמה שיש הד לאותו העץ וכן לאותו הרגש שביטא את השיר שלא נקרא, אבל אין זה מעניינו של השיר של דוד העושה את עבודתו נאמנה.
כ"ה אדר א´ ה´תשע"ד
למגיבים / בתגובה לסונטות
אודה ואתוודה שאני חובבן חסר הכשרה בראשית דרכי, כך שמעולם לא נתתי דעתי יותר מדי למשקל. אולי ביום מן הימים אתפנה להעמיק בכך.

ההשקעה והכמות אינם פקטור כאשר מגיע פרץ יצירה. אם כל הכבוד למשקל, היצמדות למבנה (וספורים המשוררים שקראתי מהעת האחרונה שיש להם עניין לכתוב בתבנית כלשהי), אני מופתע שלא הייתה התייחסות לתוכן והסדר של הסונטות לעומת המבנה, שאני יכול להעיד עליו במקרה הזה שהוא טפל ונועד לשרת את התסכול שהוביל לכתיבת הסונטות אי שם באוקטובר. ניסיונות להתחיל שורה במילה האחרונה של הקודמת וכהנה הם שייכים כאשר העיקר הוא התבנית, התחכום המילולי. כאן ממש לא התעניינתי בכל אלה.

בן תרוויהו, התגובה שלך שייכת בישוב הדעת, כזה שלא נח עלי עת הדברים התנפצו כגאות על סלעים. למרות שאני יודע שהמבנה נועד להעצים והדרך היחידה לשבור אותו היא קודם כל להכיר אותו לפני ולפנים, הוא גם צריך להיות איבר של הנפש ושל הביטוי שלי, ולא היה כך בכתיבת הסונטות.

אני מודה לכל המגיבים, ובעז"ה נתקדם מחיל אל חיל ומשורה אל בית, נשתפר ונתקדם.
כ"ד אדר א´ ה´תשע"ד
יפה ממש / בתגובה ללב שפעם
כתוב מעולה
כ´ אדר א´ ה´תשע"ד
י"ז אדר א´ ה´תשע"ד
י"ז אדר א´ ה´תשע"ד
סגנון משובח, שיר נוגה.
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד