התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
ב´ אלול ה´תשע"ט
ממש אהבתי את העצה בסוף. תוהה באיזה הטייה בדיוק ליישם אותה. אם להפוך ל"לידה", "חיים", "מוות" או להצליח למצוא ניסוח קצת יותר מרומז (אבל שגם לא ירגיש לגמרי תלוש)..

וממש תודה גם על הצעת הנחמה, ועם כמה שבאמת גם כלפי עצמך אי אפשר לדעת איך להכיל, יש הרבה ערך בקבלה של חמלה והשתתפות בצער (ופתאום הכי בלטה לי הסיבה ללמה בעצם לפרסם שירים בכלל)

תודה לכולם על התגובות, קפצתי לפה אחרי העלמות ארוכה, קצת בהיסוס ובמבוכה של אדם שבמפתיע צריך למצוא לו מקלט, ונתתם בלי לבקש תמורה
ח´ אלול ה´תשע"ה
הו, גאוני!
יש בו כל הזמן דברים שמפתיעים אותך, פסיחות מסויימות או איך שהבית השני מתחיל והשקט שמופיע, ויש בשיר משהו כל כך מחושב, שממש מכניס לאווירה.

מעניין לתהות איך המשפט בהתחלה מתחבר לשיר. :)
כ"ט אב ה´תשע"ה
היי, תודה רבה על הקישור, הוא ממש מעניין!
אני כבר לא ממש בטוחה איפה קראתי אז על עניין הפר בבודהיזם. יש ב'לאן נעלמו הקולות' סיפור זן על פר אבל. לא יודעת. אבל בעקבות כך נתקלתי בהייקו הזה שלא זכרתי:


דוברה נושאת פרה
חוצה את הנהר:
מטר של ערב

(שיקי, תרגום: יואל הופמן)
כ"ט אב ה´תשע"ה
תודה רבה לכולכם! אתם נפלאים

אפרת, בעניין האורך – הלוואי שהייתי כותבת יותר משיר ארוך לשנה... אני תוהה אם יש להייקו מה לעשות עם זה (ובכלל איך הייקו משפיע על הכתיבה בצורה ה'רגילה') :)

לשש. תודה על ציון הבית השני. אני עדיין מייסרת את עצמי מדי פעם על האם פסחתי אותו כמו שצריך :)


ילד., חיממת לי את הלב. (במיוחד תשומת הלב להשרדות, והאיחול)
תודה שכתבת
הלכתי להביא את "לאן נעלמו הקולות" בגלל התגובה השניה על הפר (שם זכור לי שנתקלתי במוטיב הפר בבודהיזם) ופתאום נזכרתי שהחוויה שלי עם הספר הזה הייתה ממש דומה לציטוט.
אחפש את אושר סמוי בספריה
(הי, הסופרת של אושר סמוי במקור מאוקראינה)
|תלתן בעל ארבעה עלים, למזל|
כ"א אב ה´תשע"ה
אני אוהבת איך שיש פתאום שורות ארוכות ורציפות. זה נותן לשיר אוויר. מעין תחושת... השלמה, אולי. יש בשיר הזה משהו שנותן לקורא הרבה מקום וזה נהדר.

מצטרפת לתחרת נייר. ^^
ו´ אב ה´תשע"ה
זה ממש דומה.

והשמלות והכובעים והסרטים ומגבעות הצילינדר ~
זו סדרה נהדרת. מעניין לשמוע; יש בה משהו שבניגוד לסדרות אחרות – גורם לי דווקא לרצות ללכת ולעשות דברים. :)

חולמת לנגן את הפתיח...
https://www.youtube.com/watch?v=mWxPSnGoPG8
ו´ אב ה´תשע"ה
זה נהדר! הסוס פשוט מדהים בבהירות שלו
כ"א תמוז ה´תשע"ה
זה אדיר!
והכותרת עומדת בפני עצמה.
"שיטת הכרייה" – זה עברות מוכר?

(ד"א, למה 'סנריו' ולא 'טנקה'?)
כ"א תמוז ה´תשע"ה
אתה מחבב עלי את עניין המשקלים והחריזה בשירה.

(חולקת גם על הקביעה )
כ"ו אדר ה´תשע"ה
ואת הסיום, שמחזיר אותך לבתים הקודמים ובודק את העירנות שלך.

אולי כרגע אני מוכיחה שלא הבנתי את השיר אבל – כשחזרתי אחורה ציפיתי למצוא את פרעה יושב על צוק או את אלכס יושב בסוכת המציל עצמה, כדי שיהיה לו מהיכן לקפוץ, וכשזה לא קרה היה לי קשה למצוא משהו שמחזיק את השיר כיחידה אחת.

הקשר בין שני הבתים הראשונים נהדר, נורא נהנתי מיציאת מצריים הזאת ומהמבט של אלכס עליה.

(משהו טכני – הייתי ממליצה להוריד את הרווח הכפול בין השורות).
ט"ו טבת ה´תשע"ה
אבל לא בבמה פתוחה שכזאת...


הוא עבר כמה שינויים (אז הוא היה: להב מעוקל / נשלף בין הערביים / ריח עץ הדס).

תודה :)
ב´ אייר ה´תשע"ד
תודה רבה / בתגובה לבלהות
י"ח טבת ה´תשע"ד
זה פשוט מרגיש לי סנריו. בלי הרבה מחשבות.

אני מניחה שצורת הקריאה של השורה האחרונה תלוית גיל, הנימה שלה כל כך מיוחדת.

והרעיון גאוני. איזה נהדר זה
כ"ד כסליו ה´תשע"ד
איזו הבנה אתה מחפש?
כ"ב כסליו ה´תשע"ד
היה לי קשה למצוא במה לאחוז. זה התחיל בדבר מה שנראה עצמי-רגשי והמשיך לתיאור חיצוני של סיטואציה שנראית אגדתית שכזו — ושני הדברים התקיימו באוויר בצורה שטחית, ולכן כקורא שלא מכיר את החלקים הלא כתובים — הלכתי לאיבוד.

מצד שני זו יצירה מאוד מעניינת, התיאורים מפתיעים ומשובבים ואני בהחלט מסוקרנת לקרוא דברים נוספים שלך.
ברוכה הבאה לאתר!
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד