התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
כ"ה כסליו ה´תשע"ז
אבל רק רציתי להגיד שזה ממש טוב.
י"ז אלול ה´תשע"ו
ללא נושא / בתגובה ליהודי
לא ראיתי את הצילם הקודם בזמנו, אבל זה פשוט נהדר.

ההבעה, הכובע ואפילו הטקסטורה של הרקע הבהיר.

חימשתי ממש.
ט"ז אלול ה´תשע"ו
תודה כולם.

אלגביש - הדוגמה אכן לקחה אותי ליוון (והיא אכן משם גם לפי השם ששורש נתנו לה - יווני). אבל אני באמת חשבתי על דברים אחרים. עניין אותי המתח שבין החוזק והרצינות של הפרתנון אל מול הארעיות והעליבות המסוימת של הקראוונים. וכמובן לצרף לזה את הדוגמה שהיא מאוד יוונית מצד אחד אך מאוד "מתנחלית" מצד שני.

לגבי עוד יצירות בדרך, בעז"ה. יש בתכנון אבל עוד לא בתכנון מאוד מפורט.

עודלא - א. לא מדובר בקוליסיאום אלא בפרתנון (הראשון הוא מקדש רומי והשני מקדש יווני, הם גם נראים אחרת לגמרי.) ב. עיין קצת במה שאלגביש כתבה ובמה שהגבתי לה. ג. לגבי המסגרת, אתה מוזמן לקרוא גם את הדיון שבציור הקודם שהעליתי (הדור), למרות שיש מצב שזה רק יחזק את דעתך.

ושוב תודה כולם.
י"א אלול ה´תשע"ו
[כיף לעורר דיון, גם אם לא מסכימים איתי]

אני דווקא מרגיש שהמסגרת מדגישה את הריק הזה ונותנת לו להשתחרר אפילו יותר, והיא באמת רק מסביב למרחב הזה, תחתית הציור היא בדיוק כמו בתמונה. הקרקע אינה מרחפת או מנותקת.

לגבי הטריפטיך, זו באמת תהיה סדרה (עוד לא יודע עם כמה ציורים), אבל היא לא עוסקת ישירות ברב קוק. סיימתי את הציור הבא ממש עכשיו ואעלה אותו בהקדם.

הכותרת היא בחולם וגם היא רפרור לרב קוק, זה מקשר ל"מאמר הדור" (https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8_%D7%94%D7%93%D7%95%D7%A8)

ותודה!
י"א אלול ה´תשע"ו
בחיפוש ומרים - תודה רבה על המחמאות.

מרים (וגם אלגביש בשולחן העריכה), תנסו להסתכל על המסגרת הזו לא כ"מסגרת" שמקיפה את הציור אלא כחלק ממנו. חלק שנלקח (לא יודע אם זיהתן את המקור) מכריכת ספרי הרב קוק ומקיים יחסים עם ה"ציור" שבתוכו.
ג´ אלול ה´תשע"ו
הי כולם. תודה ממש.

מרים ג - הוא באמת יצא קצת אדום, להגנתי אומר שהצילום שעבדתי ממנו היה עם גוון דומה מאוד.
ובחרת בחיים - הציור הוא פריים מתוך הקליפ "מזרוחניק" (https://www.youtube.com/watch?v=LcEkmYAqMog). דקה 0:51, אם נדייק. הכרסות (יש מילה כזאת בכלל?) נמצאות שם במקור.
לגבי הרקע, הייתה התלבטות על זה. בסוף החלטתי לעבוד על מצע מנותק.
ג´ אלול ה´תשע"ו
נתחיל בזה שגם זה (כמו הציורים הקודמים שלך) ציור בהחלט טוב.
הפעם אני מסכים עם הירשפלד.

עוד משהו שמפריע לי זה תחתית הציור. זה מתמונה נכון? החיתוך למטה הוא מאוד צילומי. אין בעיה עם ציור מצילום, אבל כדאי לנסות לעשות את הסיום "חופשי" יותר, שלא נראה שנגמרה לך התמונה באמצע.
אופציה נוספת היא פשוט לחתוך את הדף למטה. עדיף על המצב הקיים.

תצליח.
כ"ז אב ה´תשע"ו
ללא נושא / בתגובה להבן של
"כִּי בְּנֵי רָבָּנִים זֶה לִהְיוֹת בֵּית מָלֵא סְפָרִים, וְלְנָקוֹת מָדַפִים לְהַתְחִיל מֶהָתְחָלַה. "

זה שיר נהדר.
כ"ז אב ה´תשע"ו
אבל אני לא מבין במה תורם העיבוד הזה.
על השחור-לבן אני זורם, אבל אני לא חושב שהמרקם הזה עוזר ליצירה.

אבל באמת צילום טוב.
כ"ד אב ה´תשע"ו
ללא נושא / בתגובה לחורבן
א. מדהים, בעיקר טכנית. עבודה כזאת בפחם, אתה הולך ומשתבח.
ב. זה מדכא. אני לא אוהב חורבן.
ג. כשראיתי את הציור בהתחלה חשבתי שהבניין הוא "בית רוטשליד" בבתי מחסה, ונראה שצדקתי לפי התגובה שלך. גאה בעצמי. |תפיחה עצמית על השכם|

(אה, ואל תקשיב לטומבוי על עניין הגאווה. קח לך איזה שמינית שבשמינית)
כ"ד אב ה´תשע"ו
כיף להסתכל.
דווקא אהבתי את זה שהשיער לא "מושלם", זה הופך את זה למעניין יותר. אולי זה מתחבר למה שאלגביש אמרה.
פשוט תמשיך.
י"ז ניסן ה´תשע"ו
היה לי כיף להיתקל ביצירה הזאת די במקרה.

ואני מסכים עם אמי 1 לגבי השם, אפשר היה למצוא כותרת פחות קלישאתית.
ט"ו שבט ה´תשע"ו
אפשר לדעת באיזה גודל העבודות?
י"ד שבט ה´תשע"ו
הסיפור נוגע ממש. רגיש ומדוייק.
אישית, אהבתי יותר את הקטעים הציניים שעוסקים ב"מועמדים לשידוך" מאשר את הקטעים הכבדים יותר. אבל כזה אני, קצת שטחי;-).
אם נעזוב אותי נעבור לדון בסיפור אין ספק שהחלקים האלו כתובים היטב, רואים שהשקעת בהם וזה עובד.

במשפט: "ואז רון נכנס. בצעד חשדני, בידו בלון כחול וגדול, הוא בחן את זאביק רגעים ממושכים והחל לטפס על זילפה. "אתה קטן מידי לידיים", הפצירה בו זילפה" אני מניח שיש טעות וזה אמור להיות אתה *גדול* מדי לידיים. נכון?

תודה!
ט´ שבט ה´תשע"ו
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד