התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
כ"ט אדר ה´תשע"ח
יובל, יהי רצון שנזכה כולנו להסרת החלודה.
האותיות ישובו למילים, והמילים - לאור.
כמה טוב לקבל התראת "יצירה חדשה באתר ביכורים" אחרי יותר מ-4 שנים...
ו´ תשרי ה´תשע"א
כמנוי, אני מתפעל בכל פעם מהסגנון, מהזרימה, מהשפה, מהשפע המילולי הסוער שבשיריך.
וכמעט בכל שיריך ישנו איזה מונולוג, בגוף שני, ביחס לאיזו דמות נקבית לא מזוהה ולא מגיבה, מיואשת, פגועה אולי. ותמיד יש גם איזו דמות זכרית שנושאת באחריות מסויימת למצבה של אותה דמות נקבית הנ"ל.
ואני תמיד מנסה לנחש, למשש, להבין - על הסקאלה שבין האפשרות הפשוטה ביותר אולי, שאת באמת מדברת על איזו אשה מסויימת, שאיננה את, שאת מזדהה איתה עמוקות, ואולי גם כועסת עליה או מוכיחה אותה (ואזי הדמות הזכרית היא אנונימית לחלוטין), לבין האפשרות האולי מורכבת ביותר - שאת עוסקת בעצמך מול א-להיך או משהו כזה (אני מרשה לעצמי להתפרע...).
ואולי הכל משל? למשהו אחר?
טרם הצלחתי באחד משיריך לדמיין את הדמות/דמויות שאפשר "להלביש" עליהן את כל השיר. נותרת סודית ועלומה.
ואולי זה מה שעושה את הכל כל כך מיוחד?
עלי והצליחי!
כ"ט אייר ה´תשס"ט
ההשוואה, התחושות.
גם אם אני סולד ממיתולוגיה כמקור השראה.
שכויעך.
כ"ח תשרי ה´תשס"ט
לא יודע בדיוק איפה, אבל נגע.
ישר כח!
כ"ב אייר ה´תשס"ח
חמוד ממש / בתגובה למהפך
וגם ממש מדבר אלי.
הכל. הילד. המהפך. הויסטה.
ג´ שבט ה´תשס"ח
אהבתי את הרעיון.
גוש קטיף.
וגם לשון עברית, חביבתי. אגב, במשלי יש עוד שורש להל"ה - "כמתלהלה היורה זיקים", על משקל "מתמהמה". אבל הוא לא חדר לעברית שלנו ולכן זה לא "גן כתלם".
והערה: "בְּקֶּצֶב" - בלי דגש בק'.
ב´ טבת ה´תשס"ז
להחזיק את כתב היד המקורי בכיס לזמן מה.
אשריך יצחק! היצירתיות שלך תמיד כיפית.
ורק אני מבין שזה לא ביקורת אלא סתם רעיון חמוד?
י"ז אלול ה´תשס"ו
החוצפה יכולה להתחרות ביהודה עמיחי.
מהי כפירה? האם מסר של "עזב א-להים את הארץ" הוא לא כפירה? יש בשיר הזה הרבה יותר משאלות. יש כאן אמירה.
שאלות שבאות מתוך אמונה גדולה, ועל רקע אמונה גדולה - אפשר שיכולות להכתב. שאלות שמורידות את הקב"ה למטה מגובה העיניים - הן אסורות. גם אברהם וגם איוב ששאלו שאלות - פנו לשמיים, דרשו משפט. ולא הכתיבו לא-להים את תגובתו - "מגלגל עיניו", "הכפיף ראשו".
"כי הא-להים בשמים ואתה על הארץ, על כן יהיו דבריך מעטים".
תעשה תשובה, חבר. וצר לי לבטל את המנוי, אבל אתה לא ראוי לו.
כ"ח אב ה´תשס"ו
OK יובל, לקחו לי כמה שניות להבין מה רצית.
הכותרת אמורה להיות "עתידות", אם אינני טועה. "הידעת" זה סתם אינפורמציה לא שימושית.
איך זה הבריק לך הרעיון הזה? שתף אותנו.
וסוף סוף משהו זז במנוי שלך...
כ"ד אב ה´תשס"ו
אשריך דוידי!
למרות שמן הסתם יעברו שנים עד שתקרא את התגובה - אני חייב לומר לך שזה סיפור מוצלח למדי.
חבל על דאבדין...
כ"ב אב ה´תשס"ו
השכלת לפצל את הא לי-ת, אך הב' שהיא ל נותרה לדעתי סתומה למי שלא יודע מה הוא מחפש. אולי את היא היתה גבוהה יותר זה היה מסתדר יותר, ואולי לא. תכל'ס הל' נראית ל' גם כשהיא הפוכה.
עלה והצלח, החכמתנו.
ה´ תמוז ה´תשס"ו
נהניתי מהרעיון ליצור שירה המבוססת על פרק שירה. דומה שאין דבר מתאים מזה.
והיטבת להמחיש.
י"ג סיון ה´תשס"ו
וואלק אריאל - אשריך שזכית!
עם כל זאת ששבת קביעה וקיימא - מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת.
לפעמים לא מרגישים ש"כל דינין מתעברין מינה", ולא תמיד ה'נשמתין חדתין' יורדות וממלאות את כל הנפש. אבל שנזכה...
בזכות אנשים כמוך.
כ"ו ניסן ה´תשס"ו
אני נהנה לצחוק במקומות הנכונים, אבל יש עדיין מה לשפר בסגנון, הוא לא זורם לי.
ואתה הזוי לגמרי.
ההבלים שלך מבוססים על סיפורים אמיתיים?
וממתי סחוג זה מאכל מרוקאי?
כ"ד ניסן ה´תשס"ו
כן אני מעדיף שלא לדבר על מה שאני לא מבין. אבל את עושה את זה בכוונה.
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד