התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
ט´ תשרי ה´תשע"ג
והשנה / בתגובה לגם כך
הדים בי לכל מילה

(תודה. תודה תודה תודה)
כ"ב אלול ה´תשע"ב
(עוד אחזור לתגובה

לבינתיים תודה. כל כך כל כך תודה)
כ"ב אלול ה´תשע"ב
לכם

אם אפשר, רטט,
מעניין במה ראית את השתלבות הפתיחה והסיום

(ומדהים כמה רחקתי גם אני ממנו
איך כתבת? 'להכאיב')

ולא ממש הבנתי את התגובה שלך, שלמה..
(מהציטוט של חנן פורת זצ"ל)

שוב תודה על התגובות, שימחתם.
י"ז אלול ה´תשע"ב
וואו / בתגובה לתלוי
הררים. צעקה. זמן. תלות.
עמידה כנה למולם.
|מתנשם|

אולי כפילות התלות (בכותרת ובשיר)
חיתוך מדוד-מדוד
הקישור הזקוק לתוספת בירור
?

גם לי היו חסרים מעט
מוקפדות ודיוק - לחוש,
אבל יש לך כאן חומרים נפלאים בבסיס.



ד´ אלול ה´תשע"ב
ועדיין אינמילים שכזה. איך. אם נשתמש במלל שבשיר,
כאילו, הגדרת את אי ההגדרה. מפעים. ונכון ונצרך לי כ"כ. תודה. תודה.
ד´ אלול ה´תשע"ב
גם, / בתגובה לכניעה מתוקה
שקלת לא לשים נקודה אחרי "מהו"?
כך אולי תודגש המשמעות, וגם הסוגריים יוכלו להצטרף למשפט

(סליחה על הלינץ'-משהו,
רק טעם אישי, בהחלט ייתכן שלא נכון לך ולשיר)

הכנות שבשיר כמו גם הישירות האמיצה שבו
שובות ונוגעות.
ד´ אלול ה´תשע"ב
* / בתגובה לכניעה מתוקה
התערבויות ולא 'התערבויות'

(ותחת המילים "ביקורת בונה"-
אולי, נסיון לשינוי מסויים בשיר)
ד´ אלול ה´תשע"ב
(מקווה שזה בסדר,
ניסיון לביקורת 'בונה' לפנייך,
אם לא אהובות עלייך 'התערבויות' שכאלה בכתיבה שלך- הזמנה פתוחה להתעלם)


א. החיבוק, המגע והתיאוריות המקדימה היו לי אישית
ישירים משירה, ואינטימיים מפרסום


בּוֹא, קַלֵּף, תַּפּוּז

נִרְקָב שֶׁל סוֹף הַחֹרֶף.

כְּדֵי שֶׁאֵדַע מָתוֹק

מַהוּ.



(טֶרֶם אִחְמִיץ

מֵהַבְשָׁלָה יִתְרָה).


ב. בשורות הנ"ל ^ (שהועתקו) ראיתי מטאפורה ורמיזה, שיכולות אולי לפתוח עוד אפיקים מגוונים,
ומגיע להן לטעמי שיר ושם עצמאיים.
גם פסחתי קצת אחרת, אם תרצי לשקול עוד אפשרות.

הן מקסימות. תודה עליהן.
י"ג אב ה´תשע"ב
. / בתגובה לאנה אני
(אוי. אוף. )

תודה
כ"א תמוז ה´תשע"ב
- / בתגובה לדייט
לא ממש תגובה, רק שזה שלמעלה ו\או זה שבקישור
http://www.kipa.co.il/bikorim/show_art.asp?id=66389
הקפיצו אותי אסוציאטיבית ישירות ל"גנבת הספרים"
(עוד מבלי לשים את האצבע על הסיבה,
זה כשלעצמו תענוג חריף גם כן)

|נעץ| + 5 (מועתק לשניהם, ו-'עשה לי את הלילה' משתלב כאן נהדר)

מבחנים עבודות ושכאלה- תכף אשוב
לבינתיים תודה גדולה
שיבת
כ"א תמוז ה´תשע"ב
לא ממש תגובה, רק שזה שלמעלה ו\או זה שבקישור
http://www.kipa.co.il/bikorim/show_art.asp?id=66414
הקפיצו אותי אסוציאטיבית ישירות ל"גנבת הספרים"
(עוד מבלי לשים את האצבע על הסיבה,
זה כשלעצמו תענוג חריף גם כן)

|נעץ| + 5 (מועתק לשניהם)

מבחנים עבודות ושכאלה- תכף אשוב
לבינתיים תודה גדולה
שיבת
ט"ו תמוז ה´תשע"ב
ט"ו תמוז ה´תשע"ב
יש לי חיבה לשירים קצרצרים
(היו זמנים שכתבתי כאלה |משוחד|)

הצדק עימך כי בשירה ישנה עדיפות לתמצות

אבל המילים צריכות להיות כמו.. איך להסביר?
שקיק ובו שוקולד-
קשורות זו בזו, מחזיקות רעיון אחד מרוכז,
ומשאירות לקורא 'טעם חזק' בפה

ופה, לא בכדי השתמשת בשלוש תגיות
שים לב כי יש לך בכאן שלוש נקודות שונות:
הסוף (בשורה הראשונה)
הסופה (שעשויה להתפרש כאינסוף וכשגרה כאחד)
וטיפות המפל (שגם להן עשויות להיות 2 משמעויות)

ועם סיום השיר לא ברור לנו מיהי אם כל סוף,
מה הקשר בינה לבין הסופה לבין המפל,
ומה אתה מבקש.

אומנם מבנה קצרצר זה מוצלח ומומלץ לטעמי
אבל בתנאי שהוא מכיל גרעין אחד ברור
ולא משאיר אותנו לתהות על פשר וקשר המילים בהן השתמשת,
שהן אגב, יפות כשלעצמן

כאן יש לך יותר מנקודה אחת,
ייתכן וכולן אכן מתחברות למשהו אחיד
אבל לכך באמת תידרש הרחבה מסוימת

ט"ו תמוז ה´תשע"ב
כיף לקרוא אותך :)

אישית, הפריע לי שחזרת על ההכרה
(בכותרת, בשיר ובתגית)
ללא הסבר מהותה, פשרה, משמעותה

אני מניחה שכתבת על משהו ידוע לך,
אך מבחוץ התקשיתי להבין את השיר..
(האם שטף התחושות הוא שמוכר?
השכחה היא המביאה להכרה? או שמא הפסק שלה?)

שוב, המילים בהן השתמשת עדינות וליריות
חבל לפספס את הרעיון שהן טומנות בחובן..
ט"ו תמוז ה´תשע"ב
תודה. / בתגובה ל(לילדי)
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד