ביני"ש במיל´

בן-עליה
ובעת עליתי יצועי,שעת העדר הייתה
אז החילותי לדבר אלוקית כשפת אם.

ו´ אדר א´ ה´תשס"ח

שפה אחת ודברים הרבה
באין מילים המשכיל ידום
כ´ שבט ה´תשס"ח

קפה בוץ
כּשׁמַצְפּוּנִי שׁוֹרֵק
כְּקוּמְקוּם מַכְרִיז עַל רְתִיחַת
דְּמִי

כ´ טבת ה´תשס"ח

נשואי-תערובת
אִלּוּ בָּרָאתִי עַצְמִי בְּשֵׁנִית
הָיִיתִי מְמַתֶקֶת צִפֹּרֶן הַקְּמִיצָה
בְּמַרצִיפּן
א´ טבת ה´תשס"ח

פני צלקת
אַךְ שָׁכְחוּ, כִּי לְכֹל פֶּרַח חַי צַלֶּקֶת..
כ"ו כסליו ה´תשס"ח

חֶבְלֵי-מָוֶת
וַאֲנִי, טֶרֶם הִבַּעְתִּי מִשְׁאָלָה
כּוֹכָבִי נָפַל
כ"ט אב ה´תשס"ז

הֶחָתוּל שֶׁל שְׁרֵדִנְגֶר
יְקוּמִים מְקֻפָּלִים
בְּתוֹךְ חוֹר
שָׁחֹר.
כ´ תמוז ה´תשס"ז

שירי מוות 1-הינדואיזם.
מעגלי חיים ומוות.
ג´ סיון ה´תשס"ז

במחשכּים הושיבני!
"כֹּל הוויה יֻקְדַּם לָהּ הֶעְדֵּר"
כָּךְ גאולתה.
ל´ ניסן ה´תשס"ז

אליעזר והגזר כפי שלא הכרתם
זקנה, נאיביות, עזרה, גאווה..
כ"א טבת ה´תשס"ז

ירושלים של מעלה
בּטבורהּ של עיר, נויו של עולם, הצבתי דוכן, ועמידתי - איתן.
כ"ז כסליו ה´תשס"ז

דִּמְעָה מצויה
כּחֹמֶר חוֹתם צפנתים אל לבּי ספרתים בּבֵית גנזי בּחֶביוֹן

ד´ תשרי ה´תשס"ז

אלוהים שלי,רציתי שתדע
השנה ארד אל פני האדמה"
חטאתי לאדם"... יאמר בחלחלה
ט´ אלול ה´תשס"ו

ג´ באלול
לעד חיה בלבבנו האמונה הנאמנה

ז´ אלול ה´תשס"ו

מאין עולם הבא
דע מאין באת

ולאין אתה הולך

ולאין אתה מוסר דין וחשבו


כ"ט אב ה´תשס"ו

לאביו ולאמו לא יטמא
כּחתן דמים האוכל מזבח מת

אנוכי מתכּסה בּגדי לבן


ז´ אייר ה´תשס"ו

הסתר
באשמורת ראשונה של ליִל
תַן מפוספּס מיילל כנגד סהר דהוי


ו´ אייר ה´תשס"ו

מקוּדֶשׁת
כּל תו המתכּווץ בפנייך

הטמירות מנגן לו ניגון

מיוחד משלו.
א´ אייר ה´תשס"ו

החטא הקדמון
החטא ועונשו.
כ"ט ניסן ה´תשס"ו

הצלצול הגואל
כשיש מלחמה בעולם
מתעורר כח משיח.
י"ג ניסן ה´תשס"ו

"אור חדש"
והמילים דוממות,ממאנות להחצב בהבל פי
משתוקק לגפף אותן,לחוש את תבניתן
ז´ ניסן ה´תשס"ו

"הצלצול"
הטבע הפך ל"טויסטר"

האהבה ל"אישה יפה"

אפילו הפחדים..
ד´ ניסן ה´תשס"ו

הדגל שלכם כחול ולבן

בדגל יש שני קוים כחולים



קוים שלעולם לא נפגשים


כ"ח טבת ה´תשס"ו

אני והצל שלצידי
צל מרקד על רצפת שיש מבהיקה,מסנוורת



מתנועע בצעדים קצובים,כמעט חרישיים


כ"ז טבת ה´תשס"ו

אני ואת..אנחנו
מוקדש לבחורה שתמיד יהיה

לה מקום חם אצלי בלב
כ"ד תמוז ה´תשס"ה

משחקים מסוכנים
איך חושפים את כל הקלפים


כ´ תמוז ה´תשס"ה

קוצב לב
פתאום באמצע המבחנים הגעת, פלשת לעומק בית החזה.

כ"ו שבט ה´תשס"ט

חולשת הרצון
אינני קבלן תשובות
ט"ז שבט ה´תשס"ח

הבועה שהתחפשה
בועות הסבון החלולות, לובשות צבעים מבהיקים, כתוצאה מהתאבכות גלי האור, משוות לתרמית הקוסמית ארשׂת רצינות.

החיים כבועה.
ב´ שבט ה´תשס"ז

"על ההרים הרמים ועל (נוער)הגבעות"
תגובה לצביאלי
ה´ תשרי ה´תשס"ז

חושך
עובר בליל קיץ מהביל,ליד פנס הרחוב שמעמעם באורו.
כ"ד אלול ה´תשס"ו

למהות המצוות תשובה ל"שואלת בחזרה"
למהות ההלכה.
ל´ ניסן ה´תשס"ו

בין קו לקו-חלק א´,הרב טאו
מחשבות נוגות בעקבות
"בחכמה ייבנה בית" של הרב טאו
כ"ג ניסן ה´תשס"ו

יש סוף להתחלה
המוות התחיל ב28 בפברואר 1984,יש לך בן יפה ובריא
3.450


ו´ ניסן ה´תשס"ו

"שלא אומר על טמא טהור"
"לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתא הריני עובר כעת על איסור אכילת עוף וחלב יחד"
ה´ ניסן ה´תשס"ו

אלול
שאעבור לפניך כשאר צאנך,ולא כאיל עקוד.
י´ אלול ה´תשס"ה

הצילום משחית!
לפעמים עדיף לא לצלם.
י"ד תמוז ה´תשס"ה

חידת היגיון: גוש קטיף
מבט נוקב.
י"ב תמוז ה´תשס"ה

חוג הישרדות
שום ילד לא אהב את החבית - כל הילדים אהבו להכין פיתות בטבון המאולתר,
י"ט טבת ה´תש"ע

סופו של ההינדיק
ולא ידעו אימותיהן של הילדים, שנתיישבו דברי אותה ברייה משונה על לב הילדים.

כ"א תשרי ה´תשס"ט

חולשת הרצון
וימי אלול, בין חודש שנשרף בו בית הבחירה לחודש שישראל מחדשים בחירתם, נתון בין הבתרים, גם אני. ימים שאני מברך ומהלל את בורא העולמים מפני כוח בחירתי, ימים שאני מחרף ומגדף את מי שאמר והיה העולם מפני כוח בחירתי.





כ"ו אלול ה´תשס"ח

קורס במושגי יסוד
תגיד, איתמר, אתה רוצה למכור את הגיליון הבא
של "בין הטיפות"?
ז´ שבט ה´תשס"ח

לקט של רגעי יאוש
סיפור מטבע הווייתו, הוא בריאה משונה, בריאה על שום שסיפור עשוי
להתחיל בכל נקודת זמן אפשרית , משונה, משום שגבולות הפרשנות של סיפור יכולים לעיתים להפליג לכת. תלוי במטיב הלכת.
י"ד טבת ה´תשס"ח

כי אבי ואמי עזבוני, וה´ יאספני
ואינני יודע אם רק אני לבדי הבחנתי באותה טיפה בודדה סוררת.
ג´ תמוז ה´תשס"ז

אחים בדם
הברווזים קרקרו "אמא,אמא", לא מלחמה, לא שלום, לא ערבים ולא יהודים. הם רק רצו להרגיש את מגעה, לאחות את שברי קליפּת הביצה, ולהתחמם תחת גופה של אמא.
כ"ד סיון ה´תשס"ז

ילד המים
הרחק מאוד מארץ ישראל, על יד הים הצפוני, יש מדינה ושמה הולנד,
שיבשתה נמוכה מפני הים.
י"א סיון ה´תשס"ז

בליינד דייט
אני מנסה לקבל רושם על המראה שלה. מתפלל שלא הטרחתי
עצמי לשווא, ומנסה תוך כדי המתנה, לישר את מכנסיי, שלא
תחשוב שנקלעה למפגש עם בחור מפוזר.
י"ב טבת ה´תשס"ז

מעשה בביני"ש 6 - כשאתה באמת צמא, רק ספרייט.
ואף אני, רעב הייתי להיכנס לסעודתי בפת עמלה והסבתי
דעתו של חברי האברך, שכבר הגעתי ל"איש מקדש", ואישה אין.
נתן דעתו עלי, והעלה זיווג נאה לפני. והנערה חנה שמה, כי חן
ה´ עליה. בימים ההם, כאמור, ישיבה-בוחער הייתי,
ו´ טבת ה´תשס"ז

מעשה בביני"ש 5 - טלפון שבור
חזקה להם לישראל, שכל זמן שעוסקים בתורה,


נשמרין מן המזיקין, ואין אור של גהנום מסכסכת בהן.


ובפרט בימים שבין ראש השנה ליום הכיפורים, מדקדקין

ישראל במצוות ומדירין עצמן מִפתם של גויים
כ"ז כסליו ה´תשס"ז

המלך
קולו מהדהד "חפש את המלך".מחר מתחיל משחק חדש

כ"ד אלול ה´תשס"ו

סינדרום שטוקהולם
שפיות כמחלה,או מחלה כשפיות?
א´ אלול ה´תשס"ו

מעשה בביני"ש 4-לשם יחוד
סוֹף דָּבָר, הַכֹּל נִשְׁמָע

אֶת-הָאֱלֹהִים יְרָא

וְאֶת-מִצְו‍ֹתָיו שְׁמוֹר

כִּי-זֶה כָּל-הָאָדָם
י"א תמוז ה´תשס"ו

מעשה בביני"ש3-ר´ מאיר בעל הנס
אין עטרה לאדם להתנאות בה אלא זכות אבות קדמונים
כ"ו ניסן ה´תשס"ו

מעשה בביני"ש2-אין מזל לישראל
ויהי (לשון צער..) לתקופת השנה,החילותי לרעות בבנות הארץ
ולא כנשים העבריות השתא כנשים עבריות דמקדם
י"ט ניסן ה´תשס"ו

"מעשה בביני"ש"
מעשה והייתי בישיבה הקדושה,הייתי אז צעיר לימים אשר



החלב עודנו ניגר מבין שפתיי.כמנהגי המקום נהגתי בימים


י"ח ניסן ה´תשס"ו

"האמת העירומה"
אני צועד פנימה בחשש, את פניי מקבל סוכן ביטוח עם שיניים



צחורות.

ד´ ניסן ה´תשס"ו

מסע סוף הדרך או:סירוב פקודה
היו דברים מעולם..

מקווה שלא כאלה
י"ז תמוז ה´תשס"ה

קבורה מסביב לשעון
חברא קדישא במופע אנושי
י"ז תמוז ה´תשס"ה

חתום מנוי על היוצר       עשה /בטל מנוי
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד