בנושא
בכרם
חדשות
 
שדות זרים / מספרת הסיפורים
בביכורים מאז ו´ שבט ה´תשע"ה

בסדום, רעים היו.
כמאמר, ברומא התנהג כרמאי.
סדיסט גם כן משורש סדום.
אני זוכר איך לוט, שיכור,
סבב את הכיכר
כי כר הדשא הפורה
נפתח כמו דלתא שעריו,
בעוד לשדו ניצב במלח
ולשונו מדבר שותק.

לא אעוץ עצה, מינים
(הרי גם ככה היא תופר).
על כל פנים, 
אל תרעו בסדום זרים.
אחו דשא נטע זר,
ושורשיו? נאמר
ששורש עב לאילנות.

תן לי הנפש השוקק
בגוף עצה כמו אדמה
להיות.



כי האדם עץ השדה סדום

© כל הזכויות ליצירה שמורות למספרת הסיפורים
חתום מנוי על היוצר       עשה /בטל מנוי
שלח לחבר   הדפס יצירה   שמור
הוסף לרשימת היצירות שאהבתי


שלח מסר ליוצר דרג יצירה הוספת תגובה
 
 
ט´ שבט ה´תשע"ה  
טוב מאוד, צירופים ומשחקי לשון לאורך כל הדרך!
י"ב שבט ה´תשע"ה  
יישר כח.
דבר ראשון ולפני הכל מאוד חסר הניקוד.
יש כמה מילים שהייתי צריך לנחש למה התכוונת.
השיר הרגיש לי מסובך קראתי כמה פעמים והתקשיתי למצוא את הקו המרכזי.
משחקי המילים והשנינויות היו קצת יותר מדי בשבילי. מרוב עצות לא רואים את היער :)
אני מבין שהמסר בסוף זה לא לראות בשדות זרים והתפילה שלך להיות בגוף עצה כמו אדמה כשהכוונה אני מניח לאדמה שלנו ולא שדות זרים.
לסיכום! יופי של שיר. אם אפשר קצת לשפץ יהיה נהדר.
אגב, עוד משהו שהפריע לי. אמרת לא אעוץ עצה ואז שתי שורות אחכ עצת עצה!
זה נראה כאילו כתבת לא אעוץ עצה רק בשביל השנינות שגם ככה היא תופר...

יום טוב ובהצלחה!
כ"א שבט ה´תשע"ה  
בכל פעם שאני מתחילה לנסח תשובה מעמיקה עם מענה אמיתי- האינטרנט מתנתק לי והכל נמחק.
אז כנראה שזה נועד להישאר לא סגור.
רק אומר שסוגיית השירה המקודדת אינה פשוטה וגסה כפי שהצגת אותה. לדעתי כלל לא ברור מאליו שכל קורא יוכל, בנגישות, להבין מה בדיוק עבר לי בראש כשעבר לי בראש. יכול להיות שאני מפסידה מזה רבבות קוראים אוהדים ומבינים- אבל עלי להודות שזה הרבה פחות מרגש אותי מלכתוב שירה כפי שאני חווה אותה.
אני מודעת להבדל בין להסביר את השיר בשיר עצמו לבין לכתוב ברור אך מוצנע.
משאירה את זה בצריך עיון.
כ"ח אדר ה´תשע"ה  
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד