המלצת העורכים
בנושא
בכרם
חדשות
 
נדודים (קריינות לשיר) / געשון
בביכורים מאז י´ תמוז ה´תשס"ט

נדודים (קריינות לשיר)


להורדת הקובץ לחצו כאן


לפניכם פורמט ייחודי באתר: הקראה של שיר.
מקוים שתהנו!

כתיבה: צופיה הרבנד (געשון)
הקראה: עמוס מדר (אחד הנוודים)

 

נדודים

כָּל אִישׁ סָפוּן בְּאַרְצוֹ

וְאֵין אִישׁ שֶׁאַרְצוֹ מְקוֹמוֹ הַתְּמִידִי

וְכֻלָּם נוֹדְדִים


וְכָל אִישׁ מוֹשִׁיט יָד וּמַגִּיעַ רַק עַד מַחֲצִית הָאוֹקְיָנוֹס

כְּאוֹמֵר: אֲנָשִׁים אֲנָשִׁים

וָאַיִן


אֲבָל אִשָּׁה פִּתְאוֹם מוֹצֵאת מִקְלָט בְּצֶלַע אִישׁ

וְאִישׁ מַפְלִיג אֶל רְעוּתוֹ



וּשְׁנֵיהֶם נוֹדְדִים



הקראת שיר יחד לבד נדודים קריינות

© כל הזכויות ליצירה שמורות לגעשון
חתום מנוי על היוצר       עשה /בטל מנוי
שלח לחבר   הדפס יצירה   שמור
הוסף לרשימת היצירות שאהבתי


שלח מסר ליוצר דרג יצירה הוספת תגובה
 
 
י"ג תמוז ה´תשס"ט  
של הקראת שיר?זה כנראה משנה את המשמעות מלקרוא אותו לבד.

יפה, אהבתי
י"ג תמוז ה´תשס"ט  
ההקראה מוסיפה פנים חדשות לפנים המוכרות של השיר היפהפה הזה.

אשרי שניכם.
י"ג תמוז ה´תשס"ט  


תני כיף :)
י"ג תמוז ה´תשס"ט  
אתם חלוצי הז'אנר החדש שלנו? יש!
השיר נהדר בזכות עצמו, וביחד עם הקול, וגווני הקול-הוא בהחלט מקבל פירוש.
שמחה.
עֹז
י"ג תמוז ה´תשס"ט  
והשיר של געשון מדהים.
שניכם שילוב מדהים ביחד!
י"ד תמוז ה´תשס"ט  
שצופיה גם מלחינה, חוץ משאר הכשרונות שלה!

חבר'ה, אתם גדולים.
את השיר קראתי כבר קודם, והוא נפלא ביותר (צופיה, צריך לעשות פרסומת לתערוכה, אם כבר, לא?שיכירו את שאר ההקשרים...) ואח"כ גם שמעתי את ההקראה של עמוס והיא גם נפלאה, ונותנת פרשנות מיוחדת במינה.
והצירוף הזה, בין שיר עדין ומדויק להקראה עדינה ומדויקת הוא נפלא. כן ירבו!

ולו רק בשביל זה...
י"ד תמוז ה´תשס"ט  
רעיון ההקראה.

כמה דברים שהפריעו לי:
א. לעיתים יש יותר מדי "משיכות" של מילים וצלילים, או הדגשות לא נחוצות: "כל אישש... אנששים, אנששים..." וכן "תמידי" וכו'.
ב. הסיום היה בצורה של סימן שאלה/שלוש נקודות (תלוי איך מסתכלים על זה). דווקא נראה לי שהיה מתאים יותר לגמור בנקודה. ואם בשלוש נקודות - אז שיהיו עם "אופי" אחר...

טוב, אני די גרועה בהסברים.
זהו, לעת עתה. מקווה שהובנתי.

ממש יפה.
ט"ו תמוז ה´תשס"ט  
ולאומרת שירה -
ההקלטה של עמוס היתה בלי התערבות שלי. כלומר אני "שחררתי" את השיר להקראה שלו - ויחד עם זאת כמובן לפרשנות שלו.
בגלל זה זוהי יצירה משותפת -
הכתיבה היא אומנות, אך לא פחות מכך ההקראה המדהימה והרגישה של הנווד.
לגבי ההערות שהערת, נראה לי שצריך להפתח לזה שזו אומנות ופרשנות.
גם אותי הפתיע ההתמשכות של "אנשים אנשים" - דמיינתי את זה אחרת, אבל לאט לאט מבינים גם את הצד השני.
מצד שני, המקום הכי מדוייק מבחינתי היה ה"שלוש נקודות" של הסוף - זה בדיוק קלע לכוונתי, שהסוף מעגלי, רך ואינסופי.
אבל כאמור - כל אחד מרגיש את השיר אחרת, ולכן זוהי פרשנות.
ט"ו תמוז ה´תשס"ט  
מלחינה?
אל תגזימי...

ואכן צריך לפרסם.
ט"ו תמוז ה´תשס"ט  
ואמנם באתי לחלוק על הפרשנות.
ט"ו תמוז ה´תשס"ט  
השיר עצמו לא משו
אבל ההקראה מצאה חן

מספרת
כ"א תמוז ה´תשס"ט  
אני חייב לציין- בתור אחד שמכיר את נווד רק ווירטואלית- שהקול שלו יושב עליו בוּל.
כ"א תמוז ה´תשס"ט  
שיר טוב

והקראה טובה מחוץ לשתי מילים שנבלעו.

כ"ח תמוז ה´תשס"ט  
מותר לדעת אילו שתי מילים נבלעו לדעתך?
ח´ תמוז ה´תשע"ב  
אני חושבת שגם אם לא הייתי שומעת את הקול הזה פעם,
הייתי מתגעגעת אליו עכשיו.

עמוסי, אתה חסר.
[והשיר מקסים, שניכם.]
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד