התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
י´ אדר ה´תשפ"א
ללא נושא / בתגובה לאני
אחרי למעלה מעשור אני מצליח להבין מה ביקשת מזרזיר להביט ביצירה מוגמרת.
אם אי פעם תבכר פה ותרצה בכלל התייחסות מעבר, תוכל להשיג אותי באמצעים נגישים יותר. אני כבר לא ממש נסתר.

אולי אוכל גם לפייס אותך להסביר למה אז לא אמרתי דבר.
כ"ט סיון ה´תש"פ
אבל זה אולי יכאב כל העומס הזה אז אשאיר למישהו אחר שיעשה את העבודה. (בהנחה שמישהו יקלע לשם)
אין לנו הבנה ברחמים במקום שבו הכאב מתנקז. שם דומה כי הרחמים בחומה בצורה והכאב ממשיך בשלו.

אבל היינו פה גם אלו שלא יגיבו ואולי זו נחמה קטנה.
כ"ז אייר ה´תש"פ
כ"ז אייר ה´תש"פ
כ"ז אייר ה´תש"פ
כ"ז אייר ה´תש"פ
זה אגרוף חשוף הייטב של מילים שמוכיחות
שיר טוב לא צריך משלב גבוה בהכרח.
רק כנות אחידות ותנועה בין האותיות.

ניקוד יקשט את השיר הזה.
וזה כל מה שאוכל כרגע
לכתוב
כ"ז אייר ה´תש"פ
ושלצילו היו לפחות כמה מילים על ירושלים והכרם שלנ מדולל עד מאוד.
כ"ז אייר ה´תש"פ
מחמאות חילקו לך בצדק. לחזור עליהן יהיה לזרא. תודה לך על השיר. ראשון ראשון. וזו כנראה הפעם הראשונה שאני כותב תגובה כזו ארוכה מזה עשור בערך. אם היא חריפה זה לא מניסיון לשבור להתנשא או לערער. אלא מתוך הערכה. לא משנה בכלל לגעת בשיר הנוכחי האמן בו כמות שהוא ולזה אינך צריך זרזיר כמוני. מעניין לעומת זאת מה יקרה ביצירה הבאה.

ומעניין אם לוצי נתן לתוגבה שלי לעבור באופן קריא.
אני שולף פה את כל מכונות הקפה להילחם איתן בו.
ויושב בשקט עד שמישהו בכלל ייזכר ולא קוראים לו יוביגיבורל


כְּשֶׁהוּא יָצָא לַשָּׂדֶה. __ השאלה שלי היא האם צריך אזכור מלא של הארמז. ורק אתה יודע את התשובה.

לִשְׁפֹּךְ כַּמַּיִם שִׂיחוֹ
הָעֲשָׂבִים פָּסְקוּ לְפֶתַע
מִלּוֹמַר שִׁירָה ____ וכאן הארמז חשוף מידי.
שוב אותה שאלה ושוב איני יכול לענות.

וְעַל הָאֲדָמָה ___ אנו עוסקים בעשב. הואו באמת לבדה
נראית מיותרת.

זַחֲלוּ בְּשֶׁקֶט
בֵּין עָלִים יְבֵשִׁים
קַדְרוּת וּדְמָמָה
וְאֵין נֶחָמָה. (קדרות דממה ונחמה אין. ? )

וְהוּא פָּתַח אֶת פִּיו ___ הדובר נוכח פה ללא הואו.
ושוב זו רק דעתי
וְסָגַר בִּשְׁתִיקָה. ____ אם הואו הפותחת נצרכת זו
ושאחריה הצמודה בהחלט
מקשות על הקריאה
וּלְבָבוֹ הַשָּׁבוּר
פָּלַט נְהָמָה
וְעַל פֶּרַח קָטָן
שֶׁהָרֶגַע נִפְתַּח
זָלְגָה לָהּ דִּמְעָה
שְׁקוּפָה וְחַמָּה. ____ איני בטוח שהרחבת את הדימוי.
דמעה בהגדרה שקופה וחמה.
נסה לשחזר רגש או שבירה
של המוכר. (זו למשל לא הצעה
לשיר הנוכחי. סמנטיקה של
דימויים זה עולם מתפתח.
נוע בנחת -:) )

וְהַשִּׁבּוֹלִים רָעֲדוּ ____ שוב איני מבין את הואו -:(
בֵּין הַסְּלָעִים _____. השבולים בדרכ בשדות הפתוחים
אני מנסה לחבר פה גשר. כיוון
שגידולי שדה ועצים מסמלים
פיזית שטח פתוח ופרוץ
וְחִפְּשׂוּ טִפַּת אוֹר. _€_ ואו -:(

בֵּין הַצְּלָלִים. ___. חזרה לשאלה על הסלעים

וּזְעָקָה שְׁקֵטָה עָלְתָה______ ואו -:(

מִסִּדְקֵי הָאֲדָמָה
בְּצִמָּאוֹן עִם תִּקְוָה
חֲרִישִׁית וְרַכָּה.

וְהוּא אָסַף עַצְמוֹ
מִבֵּין הַשִּׂיחִים
וְרוּחַ לִטְּפָה ___ ואו -:(
אֶת פָּנָיו הַלַּחִים
וּבְנָשְׂאוֹ עֵינָיו
לְהַבִּיט לַמָּרוֹם
לְפָנָיו נִגְלָה
רָקִיעַ בְּטָהֳרוֹ. ___ למה השינוי פה ולא בטהרתו?
מעבר לפער בין הזעקה לאורך השחר והשבירה שלה
שכמעט קרתה מאליה ללא שום תהליך. נקטע המעבר באופן שאו ששובר את אמינות המאסף או את הזעקה.



כ"ז אייר ה´תש"פ
זה מקום שכל יוצר מכניס את מה שבעינו יוצא דופן באתר. גם אם יגידו שיש שם מנעד רחב איני חושב שאת נופלת שם בהרבה אם להתנסח בעדינות. אוגרפת.. ניסוח חידתי שמצביע על שיר בועט. כלומר פנייה לכל מי שנכנס.ת.

אם נגעת בלב כלשהוא בעולם. לא מתת באמת.

) מעניין מי יזהה את הציטוט המקורי(
כ"ד אייר ה´תש"פ
זהירות. אוגרפת.
י"ג אייר ה´תש"פ
כלומר האם אפשר לשיר על שתיקה בלי לרשום אותה.
וממה קושרים כתרים לבדידות. אבל זו דעתי.
ואחר כל זה יש פה חיבורים עדינים וחותכים


י"ג אייר ה´תש"פ
ט´ אייר ה´תש"פ
ח´ אייר ה´תש"פ

אבל אם לצטט מה שאמרתי לאחת היוצרות לפני כמה דקות בפורום אחר, איני בטוח שיש לי מה לתרום לאתר. במיוחד מול יצירות כאלו, כנראה שלהפך.

האם זה יעבוד?
|תרד|
ו´ אייר ה´תש"פ

זו כניסה בועטת לכרם, זה לא שיר שאני מצליח לעכל בפעם אחת. ויש כמה שהייתי שולח לכאן שיוכלו להגיב בצורה יותר שפויה ושקולה
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד