התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
כ"ד חשון ה´תשע"ה
אמי, / בתגובה לרעש לבן
קודם כל תודה!
לגבי שאלותיך, כן שקף פשוט (לא למדפסת), אפשר לנקות אותו לפני כן עם שפריצר, ולא לגעת בו באצבעות כי אז זה לא נדבק… כמובן שכדאי שהדיו יהיה איכותי.
לא מומלץ לכסות עם דיו. במקרה הכי גרוע אפשר לתקן בקטנה עם רפידוגרף. אבל נראה לי שהכי טוב פשוט ללמוד לחיות עם הטעויות...
כ"ב חשון ה´תשע"ה
תודה / בתגובה לרעש לבן
על התגובות וההמלצה- מחמיא מאוד
פרט, התגובה שלך ריגשה אותי במיוחד, בעיקר על רקע התקופה העצובה הזאת.

קצת על הטכניקה- Scratching פירושו גירוד או סריטה בעברית. הטכניקה היא לגרד את הלבן מתוך השחור. בעיקרון יש סקאץ' בורד מקצועי יקר ולטעמי עושה צמרמורת. כאן פשוט לקחתי שקף, מרחתי את כולו בדיו אינדיאני (על בסיס מים) שחור, וגירדתי עם סכין יפנית ופורם חוטים.
כ"ג אדר ב´ ה´תשע"ד
מזכיר קצת ציורים של פרנסואה מילה…

(האמת שאני לא הכי אוהבת פנדה. משהו בטקסטורה שלו. תמיד אני מרגישה שיש חורים בציור)
י"ב אדר א´ ה´תשע"ד
הפריים לדעתי פשוט מושלם. אני לא בטוחה שהיה צריך את הכיתוב דווקא, אבל אם כבר שמת אותו אולי היה כדאי לרבע מעט את הפורמט כדי שיהפוך להיות מין גלוית פרידה….?
אוהבת את הקו שלך
י"ב אדר א´ ה´תשע"ד
ואני חייבת לשאול- האם יש מקום שבו אפשר לראות את הקומיקסים שלך ברצף, ולקרוא אותם כסיפור?
ט´ אדר א´ ה´תשע"ד
טכניקה- אקריליק שחור ולבן במכחול על נייר שטיינבך (נייר למים)
גודל- קצת יותר גדול מA3

ד´ אדר א´ ה´תשע"ד
האמת היא שאני די מופתעת מכמות התגובות החיוביות לציור… מפתיע ומשמח. תודה!

נהיה פה ממש דיון על השבת שלא כיוונתי אליו, אז רק להבהרה: הכותרת קשורה אך ורק לעובדה שבביכורים צריכים כותרת לציורים. סתם ככה אין לתמונה זמן או הקשר ספציפים, לא כאלה שנעשו מלכתכילה בכל אופן.

אזמרגד, אם אתה רוצה לתלות בסלון מקובל לשלם וקרדיטים וכאלה… זה לא הולך ככה פשוט אתה יודע
כ"ה כסליו ה´תשע"ד
מי מזהה ראשון?
כ"ד כסליו ה´תשע"ד
אבל אם תתמקדי בחגורת הכתפיים תראי את מה שכתבתי בולט מאוד- זה ממש נראה כמו החלק הקדמי של הגוף
כ"ד כסליו ה´תשע"ד
ומאוד מצא חן בעיני הסיפור שהאיור הזה לוכד. יש משהו בעמידה של הילד שמאוד ממחיש את ההתבוננות שלו, ואני ממש יכולה להרגיש את הילד מֿנקודת המבט של התרחיש.
לגבי הביצוע, איזה יופי לראות איך את מכייפת עם הוואקום החדש אפשר ממש לראות שהשליטה שלך בקו השתפרה מאוד ביחס לאיור הקודם שהראת לנו. מה ששווה לדעתי לעבוד עליו עוד זה החלון ראווה. הוא כאילו עמוס וצבעוני מאוד, אבל בפועל כל החללים הלבנים יוצרים מתוחשה של ריקנות וקדרות. ביחד עם הצבעוניות הקצת עכורה של הקיר ליד יש פה משהו קצת מפופס לדעתי, שהיה יכול לעבוד אחרת.
ועוד משהו, כשמגדילים את הציור זה נורא בולט שהגב של האבא עגול מאוד, כך שהוא נראה כמעט כמו בטן ויוצר מין עיוות בגוף שלו. בתמונה הקטנה זה לא כל כך בולט, אבל אני מניחה ששווה להשקיע עוד קצת בלתקן.
סה"כ אני חושבת שהאיור טוב, והקונספט הסיפורי מחזק אותו.
כ"ד כסליו ה´תשע"ד
מהכותרת אני מצפה לראות משהו אחד ופתאום מוצאת את עצמי מול משהו אחר לגמרי.
מרים, נא להביא לשיעורים במכללה ערימה של דפים חלקים ועליהם תוכלי לקשקש כאוות נפשך!!
כ"א כסליו ה´תשע"ד
איך זה אפשרי מבחינה כימית בכלל??
אהבתי את הקומפוזיציה.
ז´ חשון ה´תשע"ד
מקרוב בהגדלה זה ברור. אבל בקטן- זה נראה כמו מחושים עם עיניים... :)
ז´ חשון ה´תשע"ד
זה איור מקסים וקליל מאוד, אבל הקשר בין הציור לתוכן העלילה קצת רופף. וארגון לא בלונדיני!!
ולמה האלדנורי (ככה כותבים? כבר לא זוכרת) נראה כמו חילזון עם קונכייה גדולה מדי?!
ז´ חשון ה´תשע"ד
רק לי מזכיר קצת את הסגנון האיורי של רחלי פלאוט-שלו?
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד