התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
כ"ב אלול ה´תשע"ו
א´ שבט ה´תשע"ו
ט"ו טבת ה´תשע"ו
י"ב ניסן ה´תשע"ה
ט´ ניסן ה´תשע"ה
תודה. / בתגובה ל[האופק]
כ"ו תמוז ה´תשע"ד
מרים, את צודקת, זה כנראה מה שגרם לי לכתחילה לקרוא את השיר שלך שוב ושוב.
זאת סדרה, זו אותה פתילה עוד מהנר בשיר הראשון. היא פשוט מוצאת ביטוי אחר בכל פעם.

אור, זה בהחלט מכוון זו הסיבה שהם שם.

אברהם, amy, אלעזר: תודה.
כ"ו תמוז ה´תשע"ד
אירוני משהו.

והמצלולים שלך נהדרים.
כ"ד תמוז ה´תשע"ד
לא הקשבתי לשיר ששמת בקישור, לפעמים המנגינה משמעותית, אז אתייחס כאן רק למילים.

בכותרת כתבת משאלה, ובתגית כתבת ייאוש. אבל בשיר כתבת שאלות, את בטח יודעת שהתשובה היא שלילית.

יש לך שלהבת וחום ובאדמה יש ריח מתוק וברכה, ואת כתבת את כל הדברים האלה, אז את יודעת שהם קיימים.

ייאוש זה דבר חשוך שמשתלט לפעמים. אם יודעים כמוך שיש שלהבת זה פשוט יותר, מפני שאם מדליקים אותה חזק החושך לא יכול ממש להשתלט, הוא רק מסתובב סביב.

כתבת יפה.
כ"ד תמוז ה´תשע"ד
כ"ד תמוז ה´תשע"ד
העיצוב של השיר מכוון?
הכוונה להחלפה של הפונטים באמצע ולמירכוז.

גם בלי זה השיר מעורר מחשבה.
תודה.
י"ז תמוז ה´תשע"ד
אמר לי פעם איש יקר:
אי אפשר "להשתתף בצער".
אפשר רק להצטער.

ז´ תמוז ה´תשע"ד
hoky / בתגובה למסעי
את מתכוונת שחסרה האות ו"ו? כך זה מופיע בפרשה.

אלעזר, הקולות הללו רודפים רק אחרי מי שרצח בכלי שמסוגל להרוג, ויצא ממילא מכלל הנסים לעיר המקלט.

תקון קוראים בהקשר הזה גאוני בעיני. גם המנוסה מהקוראים, וגם הצורך בתקון הקורא-הכותב-הנס.
ב´ ניסן ה´תשע"ד
כ"ה חשון ה´תשע"ד
גם הכותב צריך לקרוא. ולא הרי קריאתו כקריאת עיניים זרות.

וגם הקורא שותף בתהליך היצירה.

תודה לך על קריאתך ועל האיחול.
כ"ג חשון ה´תשע"ד
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד