התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
ל´ שבט ה´תשע"ז
אוהב / בתגובה למטרופולין
י"ג אלול ה´תשע"ד
עומד להתחיל.


youtube.com/watch?v=J6ywLEXD54g

ג´ אב ה´תשע"ד
הבור של דוד..
ז´ אייר ה´תשע"ד
"משחקי רמי עד אישון בוקר כדי לא להירדם"
כ"ח ניסן ה´תשע"ד
מה פירוש המילה "פופע" ביידיש?
כ"ב טבת ה´תשע"ד
ההתחלה מזכירה את: "בלילה ההוא נדדה שנת המלך".

והסוף, יש כאן היפוך של סיפור בריאת האשה, בריאת גבר מעצמה.

והיא שוקעת בתרדמה, לא בשינה.

מהרהר
ט"ו טבת ה´תשע"ד
אהבתי את זה שאת יודעת שהוא יודע שבתוך השקית יש דפי תווים.
כ"ו כסליו ה´תשע"ד
כ"ג כסליו ה´תשע"ד
אני עדיין חושב על המשפט הראשון.

"אני טוב בלקלף קלמנטינה. אני טוב"
זה משפט שישאר חרוט.

אולי בדיוק לזה התכוון רבי נחמן כשהציע לחפש בעצמי מעט טוב?

לפעמים, כמה שזה נשמע אידיוטי, זה מה שנותן את הכח לקום בבוקר.
י´ כסליו ה´תשע"ד
אבל, "אש תמיד תוקד על המזבח, לא תכבה", גם כשהבית חרב, יש בית מקדש מעט, למה לוותר על האש?


הייתי חושב לוותר על המילה "את" במשפט: "כי אל הקודש את תבואי מבחירה ומדעת" ובמשפט: "אל הקודש את תבואי בענווה וביושר לבב", השיר יותר שוטף ככה, אבל אולי יש כאן כוונה שאינני רואה.

בבית השני, אולי "וביושר לב" במקום "וביושר לבב"? לב מתחרז עם "היטב" ו"כאב".

ניקוד:
בבית הראשון- אולי קמץ מתחת לאלף במילה ארץ?
בבית האחרון- הניקוד במילה תשבי מכווון?
זהו.
ראיתי שנאמר כאן שזה היה בסדנא, אם לא, לא הייתי מרשה לעצמי להעיר ככה.

הסיום יפיפה.
"האל הגדול, הגיבור, הנורא, השומע תפילות
יאר פניו אליך, וישם לך שלום."
י´ כסליו ה´תשע"ד
זה המשפט שנצנץ לי.

שמח שאת כותבת, עם הזמן את מתדייקת.
ז´ כסליו ה´תשע"ד
אהבתי מאוד את התפילה הזו.
ל´ חשון ה´תשע"ד
איזה רגע קדוש.
ל´ חשון ה´תשע"ד
כנרת / בתגובה ל*
נתת לי פירוש מאוד יפה שלא חשבתי עליו, תודה רבה.

"תהילים שלי"- השירים שלי, שיחותי האינטימיות עם אלוהים.

בספר תהילים אין רק תהילות ותשבחות, יש גם הרבה דברים אחרים.
כ"ט חשון ה´תשע"ד
כל מה שהגיע אחר כך לא היה יוצא החוצה.

משחק מקדים. חשוב.
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד