י´ אייר ה´תשע"ז | |
למרות שלא באמת מכיר אותך) |
 |
י´ אייר ה´תשע"ז | |
והנה ההגדרה החדשה שלי לשיר: רצף מלים שאליו תחזור שוב ושוב בימי חייך. |
 |
י"ז אדר א´ ה´תשע"ו | |
|
 |
כ"ג שבט ה´תשע"ו | |
שמאד אהבתי |
 |
ט"ז שבט ה´תשע"ו | |
|
 |
י"ב כסליו ה´תשע"ו | |
ממרחקים של מקום וזמן) |
 |
י"ב כסליו ה´תשע"ו | |
:( |
 |
ז´ תשרי ה´תשע"ו | |
|
 |
י"ג אב ה´תשע"ה | |
לַחֲשׂוֹף אֶת עֲיֵיפוּתֵנוּ לְעֵינֵי כֹּל |
 |
כ"ה תמוז ה´תשע"ה | |
זה מה שתפס אותי יותר מהכל. לא יודע למה, אולי כי זה הכישירי בשיר. כל כך צפוי ולא צפוי, מצמיד אותי אל הקיר עם אגרוף מונף.
אבל גם אולי הכמעט קלישאה, עם כאב כל כך כנה: אַתָּה שׁוֹמֵעַ?
מִישֶׁהוּ בּוֹכֶה בַּחוּץ
דִּמְעוֹתָיו נִיתָכוֹת עַל הַחַלּוֹן
(שולח יד ממרחק) |
 |
כ"ה תמוז ה´תשע"ה | |
|
 |
כ´ סיון ה´תשע"ה | |
עד כמה זה אתה ומנין כל העייפות הזו |
 |
כ"ד אייר ה´תשע"ה | |
הדיכוטומיה. שזה או לייט או בייניש מדובלל. כאילו אי אפשר להיות מקפיד לגמרי ועדיין עוצמתי. הקושי הוא פחו. כלפי השיר, יותר כלפי הקיבעונות שאנחנו בונים בחיים שלנו. |
 |
כ"ח ניסן ה´תשע"ה | |
|
 |
ו´ ניסן ה´תשע"ה | |
(תגובות בניחוח פעם) |
 |