התגובות האחרונות שהגבתי
 
 
 
כ"ט אייר ה´תשע"ד
כמובן שזה אתה.

(ככה. ככה שירים צריכים)
כ´ אייר ה´תשע"ד
מאוד פואטי. אני חושבת שדווקא זו הנקודה הלא-ממומשת של היצירה הזאת, רעיון כל כך פואטי שלא מופקע עד הסוף. נכון שזו פרוזה, אבל אם היה אפשר להוסיף עוד ליריקה לניגון של הכתיבה, עוד זרימה של ערטילאיות שירתית כזאת, זה היה מושלם.

בכל אופן, רעיון מקסים. ממש.
ל´ ניסן ה´תשע"ד
זה מהדברים שהם הכי יפים בעולם.
כ"ב ניסן ה´תשע"ד
לא מובן לי הרעיון, נראה שיש פה אוסף של רעיונות מאוד יפים שנאספו ביחד ליצירה קצת מפוזרת...
היו פה כמה מילים שנהניתי מהן מאוד, אבל לצערי לא הצלחתי להיאחז בחוויה של השיר.
כ"ה אדר א´ ה´תשע"ד
מאוד כואב, אוף, יותר מכואב. זה אחד הפחדים הכי גדולים שלי. לחיות באובדן הזה.

(רק המעברים מגוף ראשון לשלישי מבלבלים נורא)
כ"ה אדר א´ ה´תשע"ד
מאוד כואב, אוף, יותר מכואב. זה אחד הפחדים הכי גדולים שלי. לחיות באובדן הזה.

(רק המעברים מגוף ראשון לשלישי מבלבלים נורא)
ה´ אדר א´ ה´תשע"ד
שתזכו לזה באמת, אמן.
ג´ אדר א´ ה´תשע"ד
צחקתי המון. תודה לך!
חברותות... קשה זיווגן כקריעת ים סוף.
י"ח שבט ה´תשע"ד
אני רק חושבת שהפתיחה של סיפור צריכה להיות אטרקטיבית מאוד, אקספוזיציה שמושכת את הקורא לקרוא הלאה. הרשימה הזאת מעניינת, אבל היא לא סיפורית. היא לא מעידה על ההמשך באופן מסקרן מספיק. כדאי לחשוב אולי איך אפשר לערוך אותה.

בכל אופן, נהניתי מאוד לקרוא!
כ"ח טבת ה´תשע"ד
מודה שלא כל כך הבנתי את הרעיון של היצירה, אבל משהו בה בכל זאת הקסים אותי. צבעים ומילים זה שילוב נהדר.

המלצה קטנה: אני נורא אוהבת להשתמש בעברית מחוץ לחוקים שלה, אבל לפעמים במקום להישמע מחוץ-למסגרת, או זוית-אחרת, או סתם שונה ויפה, זה נשמע עילג. כדאי להיזהר ולהקפיד על אסתטיקה כשמשחקים עם הכללים של העברית. אף על פי שלשיר שמדבר על שינוי מילים זה מאוד מתאים, כדאי שזה גם יהיה נעים לעין ולאוזן. נראה לי שהייתי מוותרת על החילוף התחבירי בבית האחרון.
ט"ו טבת ה´תשע"ד
(שיחות ישנות על ניסים נסתרים. פתאום זה צף בי שוב)
ט"ו טבת ה´תשע"ד
בדיוק. / בתגובה לבגידה
וגם התגובה של plia, בדיוק.

גָּם לִתְפִלָּת יָחִיד צָרִיךְ שְׁנַיִּים
תָּמִיד אֶחָד שֶׁמִּתְנוֹעֵעַ
וְהַשֵּׁנִי שֶׁלֹּא נָע הוּא הַאֱלֹהִים.
אֲבָל כְּשֶׁאָבִי הִתְפַּלֵּל הוּא עָמַד בִּמְקוֹמוֹ
זָקוּף וּבְלִי נוּעַ הִכְרִיחַ אֶת הַאֱלֹהִים לַנּוּעַ
כְּמוֹ סוּף וּלְהִתְפַּלֵּל אֶל אָבִי.

(יהודה עמיחי, פתוח סגור פתוח)

*

(יש אנשים שיום אחד אלהים נכנע לדחיפות שלהם, ופושט מולם ידיים ואומר להם: צדקת ממני בני, צדקת ממני)

אני אוהבת אותך. באמת.
ט"ו טבת ה´תשע"ד
אתה הכי--- / בתגובה למהצד
(איך נהיים טהורים כמוך, תגיד לי איך)
י"ג טבת ה´תשע"ד
אני נקסמת ממך.
נקסמת.
והכי מענג והכי צורב בשיר הזה, זו הדרך שבה המילים נכרכות מסביב לרגש. כמעט מתמסרות אליו, ברכות ובעדינות ובפתיינות שכזאת. זה לא שיר שפולט את הרגש הדלוק אל הנייר, זה שיר שנועד לשמר את הרגש, לדייק אותו, לנקות אותו היטב כדי שיוכל להצטרף לגן הריגושים בלב.

ואני מתאהבת בזה, ביכולת להתלפף מסביב לזה, להתחבר לזה, להיות עם זה עד הסוף של הסוף.

נקסמת.
ה´ אדר ה´תשע"ג
אתה יודע מה קרה כשחז"ל ניסו לבטל את היצר הרע?

כפרה על לוצי, לוצי הוא כח היצירה באתר!
 
כיפה בפייסבוק כיפה בטוויטר תוסף חדשות כיפה לכרום כיפה מאחורי הקלעים אפליקציית חדשות כיפה לאיפון אפליקציית חדשות כיפה לאנדרואיד